Capitolul 1

108 14 8
                                    

Cerul era senin,totul era frumos, floricelele au răsărit,fluturașii fâlfâie vioi, Alyna sta la umbra unui copac înflorit...Nu,nu,NU! Cu siguranță povestea nu este una așa de clara și perfecta, are multe complicații și complexe. Așa începe: Cutremurul ii zgâlțâie patul Alynei,ea se trezește speriată,cautandu.si telefonul. A aprins lampa și s.a uitat spre mama ei. Patul era gol, Alyna rămâne încremenită și O caută în bucătărie,baie și în sufragerie...Intre timp cutremurul s.a oprit. Ea a sunat.o pe mama ei. Nu raspundea, dar nici nu auzea telefonul in casă,deci l.a luat cu ea. Atunci primește un mesaj, credea că era de la mama ei..Cu inima in dinții l.a deschis.. ȚEAPĂ! Era prietenul ei, Bogdan,ei se cunoșteau din liceu. Deschide mesajul și vede scris: ' Alyna,ai simțit cutremurul? :)) ' Ea atunci începe să râda,fiindcă i se părea o situație ciudata.
Ea: ' da..Dar odată cu dispariția cutremurul,a dispărut și mama..Și nu stiu unde poate sa fie..Dacă mă întrebi, da,am căutat.o..Am sunat.o..Nu e! :( '
El: ' What?! Vreai sa vin sa te ajut să o cauți? '
Ea: ' E târziu.. e 2 noaptea..Eu nu mai.as aventura..Oricum mersi.'
El: ' nu , pe bune, dacă vrei te duc cu mașina la sora ta ( avea o sora căsătorită de 24 ani) , se poate sa fie acolo..'
Ea: ' wow..Nu m.am gandit'
El: ' Ajung in 15 minute. '
Ea: ' n.am spus că sunt de acord..'
El: ' dar nici nu ai spus nu. :)))
Ea: ' binee..vin.o' El da seen. În gândul ei " nesimțitul,îmi dă mie seen" !
Alyna iese pe palier și apoi i se pare că o vede pe mama ei cu un etaj mai jos. Ea cobora scările repede.. și O vede pe mama ei stand pe jos..Cu sânge pe ea,dar nu se pare a fi al ei... Ea leșină. Mama ei nici nu o vede.. se ridică și se uită pe geam..Că și cum ar fii intr.o tranșă. După 10 minute ajunge Bogdan. Urcă scările, pentru că liftul era blocat.. ajunge la etajul trei. O vede pe mama Alynei uitandu.se la geam..In niste haine murdărite de sânge..Și o vede pe Alyna jos.. Leșinata.
Bogdan: Doamna Stela? Vă simțiți bine? Atunci ea se întoarce la el și sare pe geam. Geamul se sparge și ea se arunca. Bogdan se duce repede la geam..Dar se izbește de el..Ciudat. Geamul nu mai era spart. Chiar acum o secundă a văzut.o pe mama Alynei aruncandu.se pe geam.. Se uită jos, nici o urma de ea. El nu prea înțelege.. dar se duce repede la Alina, o ridică și îi strigă numele. Ea se trezește.
Ea: Ah..Eu, ce ..Ce s.a întâmplat? Ea se ridică..Dar da sa cada și el o prinde.
El: Nimic..Hai să mergem la sora ta.
Ea: Da..Sa mergem. Ajungeți în mașină, pe drum el nu a spus nimic.. Alyna se tot uita la el..Intre timp au ajuns la blocul Daniellei ( sora ei). Au urcat pe scări..Nici in acel bloc nu mergea liftul. Au ajuns în fața apartamentului. Alyna a ciocănit...In timp ce a ciocănit ușă s.a deschis.. ea a împins.o cu degetul ușor și s.a deschis. Când a intrat grăbită a văzut că totul era împachetat, in cutii, folie și altele chestii.
Ea: Dany! Dany! Gaby ( el era soțul Daniellei) . Nu răspundea nimeni. Atunci ea cade și începe să plângă...Dar Bogdan se pune lângă ea și încearcă să o liniștească,ștergând u.i o lacrima de pe obraz. Atunci ea se uită în ochii lui.
El: Stai liniștită..Uite,dacă vrei mergem la tara, se poate sa fie acolo. Alyna se oprește din plâns și da din cap aprobator. Pe drum iar nu vorbesc nimic. Ea: măcinată de multe întrebări... Și nu înțelegea cum s.au întâmplat toate astea așa de repede. El: uimit de ce a văzut..Și îngândurat. Așa au ajuns la tara. Alyna vrea sa intre dar chiar atunci se aude un zgomot puternic. Bogdan o pune din instinct la pământ. Apoi se ridică amândoi. Îți dau seama că a explodat ceva..Din curtea surorii sale. Alyna deschide ușa ( surprinzător..Era deschisa) Dar el o prinde de mana.
El: eu zic sa nu intri..Nu poți să știi ce te așteaptă acolo..
Ea: Bogdan..Mulțumesc că m.ai adus..Dar de aici ma descurc. Ea se smucesti și O ia înainte. Intra in casă și că sa vezi.. mama ei era pe un fotoliu, uitandu.se la televizor.
Ea: Mama! Ce s.a întâmplat?? Alyna se apropie de maica.sa..Dar ea se ridică.
Stella: Nimic, totul e bine. Doar sa zicem că trecutul distruge prezentul.

Perspectiva Alynei:

Privirea mi se întunecă.. nu mai vedeam clar. Am leșinat. Mama m.a adormit. Era clar. Mă trezesc pe un pat.. și il vad pe Bogdan lângă mine.
El: Stai liniștită..Ești cu mine ,atât timp cât ești cu mine vei fi mereu bine.. Apoi privirea iar mi se întunecă ..Am adormit.
Dimineață m.am trezit in patul meu. Mama era lângă mine, in patul ei. Eu m.am îmbrăcat cu niște pantaloni lungi și O bluza neagra și am ieșit pe ușă. I.am dat mesaj lui Bogdan. El nu răspunde. Vad că nu mai era activ de aseară. Așa că il sun. Nu răspundea. M.am decis sa merg la el acasă..Știind că e singur și voiam răspunsuri.. Oare am visat? Nu se poate..Mesajele de la Bogdan inca erau în telefon... Am ajuns in fața ușii lui. Când vreau să ciocan mă opresc.
El: Alina?! Mă întorc și mă uit la el.
Eu: Bogdan..Ce faci..Ce s.a întâmplat aseară?
El: ãã...Intra un pic ..
Eu: N.am visat nu?
El: Alyna. Intra. Tu intri și el închide ușa după tine. Vezi că toate luminile erau stinse..Doar cea din baie era aprinsa. Dar apoi s.a auzit ceva ciudat și s.a ars becul.

Cartea necesita reeditare,după ce este finalizată.

Alegeri MortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum