Am adormit. Simt cum sunt așezată ușor pe pat și acoperită cu o pătură moale.
Sunt in iad , o văd pe mama plângând, mă duc spre acesta, atunci când ajung ea dispare. Sunt înconjurată de un cerc de joc, aud niște țipete ascuțite, îmi este frică. Flăcările se apropiau foarte tare de mine. O vad pe Isabelle, mergând prin foc spre mine, hainele îi ardeau. În vad pe Costy în spatele ei, în următoarea secundă îl vad cum o înjunghie în spate ,ea cade pe jos,dispărând în foc. Costy vine spre mine, flăcările eram cam la un metru depărtare de mine. Atunci simt doua mâini care îmi acopereau ochii,eu mă zbateam. Când mi-a dat drumul, il vad în fața mea pe Bogdan. Eram înafara flăcărilor. O văd pe Isabelle luptundu-se cu Costy, în flăcări, desi era foarte slăbită. Dar surprinzător,nici unul nu ardea. Bogdan mă trage după el, dar eu mă împotrivesc ,am vrut să mă duc la ei,să-i opresc. Am reușit să ies din strânsoarea lui Bogdan și fugeam spre cercul de joc. O văd pe Isabelle aruncata în aer de Costy, înafara flăcărilor,imendiat după impactul Isei cu solul, fratele ei se grăbește să termine ce a inceput. Isabelle își activează o runa cu ultimele puteri. În secunda doi,vad 3 dragoni venid rapid spre noi. Isabelle face o minge de foc și O îndreaptă spre Costy. Eu,fără să mă mai gândesc la nimic , mi-am dat seama că el va muri, fie il omoare Isa,fie dragonii ei. Mi-am scos condeiul și i l-am infift in inima Isabellei.
Eu: Aaa! A fost doar un coșmar! Mă trezesc transpirata , îmi dau seama că este cam 5 dimineață din cauza soarelui. Mă schimb cu o rochie..Am găsit-o astezata pe marginea noptierei, bănuiesc că este a Isabellei, lundu-ma după stil. Ies pe ușă și apoi dau nas in nas cu Isabelle, îmbrăcată într-o cămașă de noapte alba. Atunci ea oftează:
-Alyna! Trebuie să te trezești mai devreme! Of,of,of! Eu rămân inlemnita . Cum gândește femeia asta!~Perspectiva narativa:
-Ah, scuza.ma, Isabelle... Alyna își mușcă ușor buza de jos.
-Nu contează..Sunt drăguță astăzi. Isabelle zâmbește și își dă ochii peste cap. Deci, ești gata ? Te-ai pregătit?
-Vai! Astăzi..Ah,nu! Isabelle își pune mana pe sold.
- Nu trebuie să te pregătești,cred că..Ești pregătită.
-Asa spune profeția,nu? Isabelle de încruntă.
-ALYNA! Profeția este un lucru care nu se poate schimba! Spune numai adevărul. Acum,te rog intra în sală de luptă. A doua ușă pe colt. Vin imediat. Isabelle dispare ușor din peisaj. Alyna intrând sfios în sală de lupte. Camera era plină cu tot felul de arme,chiar și pistoale,spre surprinderea ei. Atunci intra Isabelle,aruncandu.i o sabie "grea" Alynei,pe care o scăpa.
-Reflexe ,Alyna! Haide! Isabelle era schimbata in costumul ei de piele mulat. Alyna ridică sabia ușor și O ridică. Atunci Isabelle vine spre ea, atunci când săbiile se ciocnesc, Alyna este izbită de perete din cauza puterii sabiei.
-Ahh, trebuie să te concentrezi! Altfel nu reușești să folosești sabia protectorior! Alyna se ridică cu greu de jos și ia sabia iar în mână.. este izbită de perete,iar,iar și iaaar!
- Binee.. Vei învață tu..In timp. Alyna se uită urât la ea. Draga mea, evident că nu ești mai bună decât mine, pentru că sunt cea mai bună la lupte, dar în timp, se poate să-mi faci concurenta...Ah, glumeam. Nu te mai gândi, acum hai sa incercam runele! Pe Alyna o trec fiorii. Ușă este izbită puternic de perete. Costy intra pe ușă:
-Isabelle! Nu mai este timp! Alyna..Acum ,acum trebuie!
- Poftim!? Eu nici o sabie să țin în mână nu știu, iar tu vrei să îndeplinesc Profeția?!
- Alyna. Are dreptate,simt. Aura neagra creste. Acum trebuie sa ne teleportam.
- Isabelle! Nu pot ! Simt că nu pot!
- Alyna, ai grija ce zici. Isabelle de uită atent la Alyna apoi face un pătrat în aer cu condeiul,devenind un portal.
- Alyna, te gândești la iad bine.. și tu Costy.
- Isabelle? Pe bune? Chiar trebuie să.mi spui? Spuse Costy enervat. Isabelle nu-l mai asculta și intră toți 3 în portal. Au ajuns în iad. Isabelle își scoate condeiul:
- Alyna, uite cum facem. Ia.mi condeiul, oricum,nu am voie cu el.. atunci când vezi o luminita mov ,il iei pe Costy și veniți spre mine.
- Dar tu ce faci? Spuse Alyna, nedumeria.
- Eu..Pai,fac o înțelegere cu el, că doar nu este prost. Totul era foarte simplu daca veneai tu așa frumos și.l luai prin surprindere...Dar nuu! Spuse Isabelle plictisită.
CITEȘTI
Alegeri Mortale
FantasiAlyna: O fata obișnuită de 18 ani , viața ei ia o întorsătură brusca atunci când mama ei dispare. Bogdan: diavolul cu doua fețe. Dar pentru totdeauna? Costy: Protectorul sexy . Dar pentru mult timp? Amândoi reușesc să.i fure inima Alynei. Ea afla...