Capitolul 4

43 8 0
                                    

Am leșinat. M-am trezit din cauza razelor de soare care-mi mângâiau ușor fața. Atunci când deschid ochii văd o cameră spațioasă cu ...ARME?! M.am ridicat speriată din patul cu așternuturile moi și catifelate, picioarele mele atingând podeaua rece. Observ că nu mai eram îmbrăcată în hainele cu care am fost îmbrăcată ieri, aveam o cămașă de noapte pe mine și lenjeria. Capul îmi este inundat de amintiri. A,stai, ieri!! Ieri, cate s-au mai întâmplat! Aseară..Mă duceam spre sora  mea..Când cineva... Șirul gândurilor mele este întrerupt de un ciocănit in ușă. Pe ușă intra un bărbat înalt,brunet, cu ochii albaștri ( cel din media) cu o pisica alba că laptele în brațe. El era îmbrăcat într.o uniformă.. bănuiesc,din piele, runele observandu-se  pe piele în locurile neacoperite,atunci îmi dau seama că este un protector.
El: Bună,Alyna. Acum veneam să te trezesc. Vreau sa te prezint șefei noastre, Isabela.
Eu: hăă...Tu ești cel ce m.a adus aici,cel pe care nu-l puteam vedea?
El: Da..Stiu, este ciudat.. tu ai leșinat de șoc, dacă mă ascultai nu era necesar. A, am uitat sa ma prezint,sunt Costy.Mă uit la el analizandu-l in timp ce mângâia pisica pe cap.
Eu: Eu..Hăă..Deja îmi știi numele, pot sa te întreb de unde?
El: Nu..Acum trebuie să te duc Isabellei, se supără repede...
Eu: Ah, sa nu-mi spui că mă duci la o baba nebuna clar-văzătoare care îmi spune despre nu știu ce prostie de Profeție! Costy se uită la mine..Zâmbind ușor, parca reușește să stăpânească o criza de râs, dar oare de ce? Ce am spus așa de...
El: Deci, vii azi? Eu dau ochii peste cap și il urmez. După ce ies pe ușă intram intr-un hol imens...Deci da, pare să fie un castel. Ajungem la o ușă închisă cu un lacat... Cred.
El: ăă..Poți te rog să-mi dai condeiul tău? Eu mi l.am uitat pe al meu? Mă uit la el cum pune pisica ușor pe jos ,dar pisica protestează muscandu-l de mână. Pe mine ma amuza acest lucru și râd .:)) El in schimb văd că își scoate condeiul,parca dezamăgit și face o runa pe lacat, atunci ușă se deschide. Pisica intra repede prima.
El: Stai doar o secundă...Vin imediat... Costy pare oarecum stresat...Poate doar mi se pare.

Perspectiva narativa:

Alyna așteaptă câteva minute și apoi vine Costy, ștergandu-și nasul de sange ...Alyna rămâne mirată din cauză că nu știe de ce își șterge nasul.
Costy: Haide,poți să intri. Alyna il urmează ,atunci când intră se izbește de un pian, fiind prost poziționat. Costy o ajuta sa se ridice. Atunci când Alyna se ridică, dă cu ochii de o femeie cu parul alb complet, îmbrăcat foarte provocator , cu niște forme de invidiat și O față atât de frumoasă...Încât nici nu-ți venea sa crezi.
Ea: Ally..Alyna,nu? Stai jos. Alyna se uită la ea și apoi se așeză pe scaunul confortabil din fața biroului ei.
Eu: Ăăm...Sunteți Isabella,nu?
Isa: Așa ți-a spus Constantin,nu? Da, eu sunt Isabella Magdallene Storm,dar mi se spune șefa.

Perspectiva Alynei:

Mă uit mirată și intimidata la femeia din fața mea. ' Doamne..Nu cred că ies vie de aici'
Isa: Hmm,draga mea. M-am gândit să te cruț. Văd cum schițează un zâmbet în colțul gurii. Da, pot sa citesc gânduri, dar doar daca sunt despre mine. Sincer, sunt singurele gânduri, cat de cat normale pe care le-am auzit despre mine in ultimii...10 de ani?  Da,ceva de genul... Inima mea bătea cu putere, dar am reușit să mă controlez.
Eu: De ce m-ați chemat? Atunci o văd cum o pufnește râsul. Mă scuzați..Am spus ceva?
Isa: Ah,draga mea. Ce politicoasă ești. Că sa termin cu asta..Îți voi pune o întrebare... Cine învinge dintre bine sau rău? Eu stau câteva secunde din cauza intrebarii.. neașteptate.
Eu: Binele...Nu? Atunci o văd că se ridică de la birou și vine spre mine.
Isa: Da...așa speram ,cu ajutorul tău. Acum am sa fiu baba nebuna clar-vazatoare care îți spune de profeție..( atunci ru tresări și nu-mi dau seama cum știe ce am spus atunci..) . Da, o profeție ne-a spus că salvatoarea noastră va veni în curând, fiind singura care-l poate exila pe diavol. Dă-mi condeiul tău. Eu scot condeiul repede și i-l dau.
Isa: Da, atins și transformat însuși de diavol.
Eu: Poftim? Nu înțeleg..Cum adică transformat?
Costy: Diavolul..Ți-a atins condeiul nu? Era o luminița roșie,prima dată?
Eu: Da...Dar cum..?
Isa: Pai, diavolul evident nu și-a dat seama, dar voi doi aveți o legătură...
Eu: Ce legătură am eu cu Bogdan?
Isa: Ah,nu,nu cu Bogdan. Bogdan și diavolul sunt doua persoana diferite. Asta este blestemul diavolului, primul diavol a reușit să înșele Marea Creație și a lăsat acest blestem, care se transfera la protectori..
Eu: Dar ..Cum? Deci să înțeleg că am legătură cu primul diavol? Ce fel de legatura ? A,stai. Bogdan era protector?
Costy: Da,Alyna. El este frate nostru.. adoptat..
Isa: Costy. Pleacă și cheamă.l pe Emanuel.
Costy: da, pisy. Costy pleacă,dar nu înainte da a lua o privire cu ură din partea Isabellei.
Eu: Ce legătură am cu diavolul? Cu primul diavol... Și cine este Emanuel?
Isa: haam..Nu stiu. Nu am habar. Profeția ne spunea că ești sigură care poate face asta din cauza lagaturii tale cu diavolul, doar daca nu treci... Atunci intra Emy pe ușă,el era un blond foarte atractiv.
Emy: Buna surioara, ahh,văd că ai adus piesa de lucru. Atunci Isa se apropie de el cu super viteza și îi dă o palmă.
Emy: Vai, Isaaa,am uitat ,încă faci pe șefa. Ți-am adus zgarda.
Isa: Emy...Hai termina-te daca nu vrei sa ajungi la zâne.
Emy: Ah,da' de ce nu te duci tu, și așa stai toată ziua cu ele, să specific mai bine...' cu el' .
Eu: Mă scuzați...Vreți sa vin mai târziu.
Isa: Nu,Alyna. Acum te duci cu Emanuel că să-ți facă niște rune,apoi trebuie să te lupți cu mine. * Spuse asta ironic..Dar serios :))))) *
Eu: ăă..Poftim? De ce..?
Isa: Pai, protectorii trebuie să treacă de un test, că să li se facă luminița aceea albastra, un test cam greu, dar tu ai fost norocoasă, acum îți trebuie runele,și niște pregătire fizică. Apoi ești una de a noastră. Atunci intra Costy cu un teanc de hârtii în brațe.
Emy: Vai,frate, te apuci și tu de ceva serios? Nu-ți mai place la băute?
Isa: Poftim?! Costy?
Costy: Isa..Il știi pe fratele nostru..Este cam... Glumeț,sa zicem.
Eu: Stai..Deci voi 3 sunteți frați?
Isa: Costy și cu mine suntem frați de sânge.. Emi este fratele nostru după ce mama noastră s-a recasatorit.. și apoi a murit.* Spune asta senină,așa că nu o mai întreb nimic despre mama ei*
Eu: Deci..Tu ești cea mai mare,nu?
Isa: Nu..Costy,eu sunt a doua.
Eu: Pai atunci..De ce tu conduci ...
Isa: Pai, sa ziceam că sunt cea mai puternică, nu mă laud. Am multe abilități.
Emy: Da, unele sexy. Isa se uită urât la el.
Isa: Costy, te rog ,lasa- i hârtiile lui Emy, tu du-te cu Alyna că să-i faci toate runele necesare.
Emy: Ahh,m.ai ars,soroo. Offf!  Emy pleacă supărat cu teancuri de foi după el.
Isa: Alyna,mai ai întrebări? Aa..Să-ți spun câteva lucruri... Acesta este sediul protectorilor, sunt multe camere, ai grija sa nu te rătăcești, dacă ai nevoie de ceva, îi ceri lui Costy..Sau mie, sau daca este binevoitor ,Emy...Dar oricum, Costy, Alyna este în grija ta. Costy se uita mirat la ea. Așa..Nu prea ai ce caută în pădurea de lângă castel, in subsol și în biblioteca mea... Fara acordul meu. Cam atât, până aici am făcut-o pe șefa. :)) Atunci începe să râdă . În timp ce râde văd cum se face mica,se albește și...Wtf?! O blana alba,exact că a pisicii pe care a ținut-o Costy in brațe la început, nu pot sa cred, Isabella se poate transforma într-o pisica?! Eu mă uitam mirată la pisica din fața mea,acum înțelegeam de unde știa ce am zis despre ea, și de ce Costy s-a șters la nas de sânge.
Costy: ..Da, sora mea are multe abilități... Este o vrajitoare-protector-animagus-protector- ...Și mai multe,dar nu mai contează, tot ce contează este că ea este șefa și este cea mai puternică... Atunci pisica..Isa se duce în biblioteca ei..Cred.
Eu: Wow, interesantă femeie.
Costy: Da..Știu. * spune trist*
Eu: Ai pățit ceva?
Costy: Ah,nu..Nimic, doar... Haide să-ți fac runele. Îmi poți da condeiul tău? Eu îi întind condeiul.
Eu: Dar..De ce te-a zgâriat? Dacă am ghicit bine..
Costy: Ah, nu contează,și da,ai ghicit, este o pisica a dracului! :))

Perspectiva lui Costy:

Mă adanceam în gândurile mele în timp ce mergeam. Sora mea a fost preferata de mica de mama, ea întotdeauna a fost mult mai strălucită decât mine, nu mă deranjează asta ..Până să moară mama, ea fiind conducătoarea sediului. Moștenirea conducerii i se cuvenea primului născut,adică eu, dar multi au fost de părere că nu sunt pregătit, ștind-o pe sora mea... Așa că am făcut o întrecere în abilități...Și am pierdut în fața ei. O iubesc foarte mult, și ea mă iubește, stiu asta, dar mai mult il iubește pe Emy, desi se cearta in fiecare secunda a vieții lor. :))
Costy: Am ajuns în sală.. Dă-ți jos cămașă că să-ți fac runele. Alyna se uită la mine căteva secundă ,dar apoi o văd cum își dă jos cămașă,  rămânând în lenjerie. Eu încep să-i desenez cele 30 de rune,da par multe,dar sunt doar cele necesare,eu am 57. După ce termin ,Alyna își pune cămașă înapoi pe ea.
Alyna: Aă, mulțumesc.. Sigur ești bine?
Costy: Da. Vrei sa te duc înapoi în lumea ta? Sau te duci la Sora mea?
Eu: Pff..Sunt cam obosita..Nu-mi dau seama de ce..Dacă pot mâine? Sau se supără?
Costy: nu, este ok, nu se supără. S-a dat dură, dar este o persoana plăcută.
Eu: Mi s-au întâmplat atât de multe chestii...Încât ,dacă mi-aș vedea viitorul acum o săptămâni, n-aș credea nici în ruptul capului. ...Am aflat atât multe...

Perspectiva Alynei:

Încep să simt cum ochii îmi lăcrimează, gândindu-mă la mama mea..La Bogdan...La ziua de astăzi. Fără să-mi dau seama,îmi pus capul pe umărul lui Costy și adorm.

Alegeri MortaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum