Alyna se uită inlemnita spre Costy. Isabelle de duse repede la Bogdan..Dar era prea târziu,acesta de transformase în scrum. Alyna nu observă moartea lui Bogdan îngrijorată din cauza lui Costy care nu se mai trezea...
-Tu ai fost fericita,oare? Se aude o voce groasă că și un ecou. Iadul incepe sa se cutremure, sufletele din lac se agita,altele scăpa și alergă înnebunite unul după altul. Alyna își ridica o secunda privirea de la Costy și când și.o întorsese acesta dispăruse.
~Perspectiva Alynei'O secunda și l.am.pierdut,l.Am pierdut..Stai..L.am pierdut?! Mă întorc în spate și.mi aduc aminte de Bogdan...Mintea mea nu mai putea să găsească nimic. Totul era alb apoi negru..Și O lacrima arzătoare cade fulgerător pe pământul fierbinte. Apoi cad din picioare..Dar sunt prinsa de diavol,dacă este cum se spune,că Diavolul vine deghiat in exact ceea ce ți.Ai dorit,era adevărat. Văd doi ochii albaștri,un par blond și niște corne care totuși nu arătau respingător...Ci din contra,era sexy..O,doamne,deschid mai bine ochii și.l vad pe Costy.
-ALYNA...Spune.mi ce e de făcut..Că eu nu am idee..
- Costy..Nu trebuia să te sacrifici pentru mine..
- Nu..Dar am.vrut. Nu o sa mai fie ca la început,trebuie să pleci,cat mai repede,am o dorința arzătoare de a.ti face rau..Oricui. Inima îmi bătea foarte tare..Nu știam.ce să fac,fiind încă în brațele lui. Dar..Sunt luată de Emy și de Isabelle din brațe lui și teleportata in casa protectorilor.
- Alyna..Nu pot să cred,fratele meu..E Diavolul.. la propriu,spuse Isabelle oftând.
-Issa.. ce putem face?
- Alyna. Stiu! Emy caută bucuros și nerăbdător o carte.
- Ce crezi că vei găsi,Emy? Spuse Isabelle curioasa. Emy găsește o carte neagra,foarte subțire cu coperta lucioasă și O parte din ea era arsa.
- Știi că... Diavolul poate sa fie înlocuit de un protector, nu?
- Da,ai altceva nou să spui? Emy își dă ochii peste cap.
- Nu,Alyna,nu am. Doar voiam să zic că diavolul poate sa fie înlocuit de primul diavol.
- poftim? Inca mai trăiește? Nu se poate..Toți protectorii mor după..
-Corect,protectorii ,dar diavolul in persoana nu.
- adică...
- primul diavol, Alyna,care acum.este om.,dar este nemuritor. Primul,cel care a creat blestemul.
-Adica tatăl ei. Spuse Isabelle scurt.
- Poftim? Tatăl meu??
- Da, trebuie să.l găsim.
-Nu,nu am.ce să vorbesc cu el.
- nici nu trebuie... Dar Isabelle,de unde știi că e tatăl ei?
- Hmm...Profeția ,cred.
- ce profeție?
- " Raul nu este departe de bine,legătură de sange nu oprește dreptatea nici în cazul familiei"
- are mai multe înțelesuri..
- ba nu.. nu mai contează... Trebuie să vorbesc cu Costy. Atunci pun mana pe condei și mă teleportez in iad. Mă trece o senzație de frig și credeam.ca mi se pare..Dar chiar era frig in iad,boilerele erau oprite, era liniște,nimeni nu mișcă..Doar sufletele își continuau dansul și Costy... Aduna suflete din lac și încercă să le elibereze dar se lupta cu el însuși,nu reușea să facă nimic,nici să le tortureze nici să le elibereze..
- Costy...Vocea mea se auzea răgușită ,mai că aveam un pic și începeam să plâng..
- Alyna. Pleacă.
-Costy..Te rog...Nu știu ce să fac..
- Când îngerii pleacă demonul sunt eu... Te rog, pleacă.
- Costy.. Incerc sa pun mana pe el.dar el se trage și mă împinge .
- Costy..Te rog..
- Ce,Alina?! Tu nu vezi ce am devenit? Sunt dușmanul binelui. Pentru binele tau,te rog eu,să stai departe de mine,sunt un monstru care nu se poate controla.
- Costy...Te iubesc mult . Nici nu mi.am dat seama ce am zis că sunt împinsă spre ușă de un vânt puternic..Care a fost creat de Costy... Am fost data afara. Trebuie să.l găsesc pe tatăl.meu,este datoria mea,i.am distrus viața lui Costy și lui Bogdan... Nu.mi vine să cred că eu l.am omorât.. nu pot să mă exprim cat de rău îmi pare ... Dar trebuie sa.mi plătesc păcatul.. da,așa trebuie,și dacă este așa cum.se spune..Tatăl meu mă v.a ajuta. Scot condeiul și mă gândesc la tatăl meu..Și mă teleportez,nu știu unde. Când deschid ochii simt un fum gros de trabuc și alcool ,după cum.se vede..Sunt intr.un bar cu mulți bețivi,nici nu mă așteptam la altceva din partea lui tata,este exact așa cum spunea mama,un bou,se pare că așa a și rămas. Il caut printre bărbați..Dar nu.l recunosc,așa că.o întreb pe barmaniță daca il.cunoaste pe tatăl meu:
- Mă scuzați,il cunoașteți pe..
- Tatăl tău, păpușica? Da,nu doar că.l cunosc,să știi că o da bine chiar, ah,glumeam,e șeful meu,il chem imendiat,știam că o sa vii intr.o zi. Eu rămân inlemnita ,de unde doamne ferește îmi vorbește fufa asta așa!? O văd cum se duce in spate cu un mers pe tocuri sexy și își dă parul pe spate .După câteva minute..In care toți bărbații se holbau la mine,unul chiar m.a întrebat dacă mă poate avea .. Evident nu i.am răspuns și a insistat,dar chiar atunci apare tatăl.meu..Îmbrăcat că un motociclist.
- Te.am așteptat să vii o viața întreagă,e un destin care ne leagă,mai bine spus,o profeție.
- Nu mersi,nu trebuia să mă aștepți ;) Nu.mi pasă de nici.o profeție.
- Ah,fiica mea,semeni cu mama ta..Nu va pasa de lucrurile importante, niciodată nu o sa va pese,până o sa va da.ti seama că viața voastră depinde de asta.
- vrei sa te iert?
- Amm.. Poftim? Mai bine..Da , vreau.
- Bine,atunci ajuta.ma.
- Cu ce?
- fa ceea ce faci mai bine.
- ce fac cel mai bine?
- Rău,asta faci,fii diavolul .
- Auzi,nu crezi că aberezi?
- vrei sa fiu diavolul cu tine?
- Nu ,vreau sa fii ce ai fost,știu bine ce ai fost.
- Desigur,știam că o sa se întâmple,dar vezi că.mi vei rămâne datoare.
- poftim? Eu?! Tu îmi ești dator înzecit!!
- nu.mi pasă,accepți sau nu?
CITEȘTI
Alegeri Mortale
FantasyAlyna: O fata obișnuită de 18 ani , viața ei ia o întorsătură brusca atunci când mama ei dispare. Bogdan: diavolul cu doua fețe. Dar pentru totdeauna? Costy: Protectorul sexy . Dar pentru mult timp? Amândoi reușesc să.i fure inima Alynei. Ea afla...