Bogdan mă strânge în brațe în timp ce mă săruta cu poftă. Eu am un impuls sa ma trag,dar el ma trântește pe spătarul băncii, el fiind peste mine.Atunci se oprește și se uită în ochii mei.
Eu: Bogdan... El se ridică de pe mine...Mă ridic și eu, roșind ,cred.
El: A..,mi.am amintit! Încă nu ti.am arătat lucrul important, hai cu mine pana sus. Eu mă simt un pic stânjenită și uimită..A spus totul că și cum nu s.a întâmplat nimic înainte. Urcam sus la el. El se descălța rapid și vad că se duce in dormitor, lăsând.ma singura in fata ușii. ' Ce a pățit omul asta?!' mă descalt nervoasa și l.am așteptat în bucătărie. Au trecut 5 minute, încă il așteptăm. Mă ridic supărată și întru peste el în dormitor , cu gândul să.i spun că plec. Dar când intru în dormitor era întuneric...Nu vedeam nimic, dar cum mai fac un pas, se aprind pe rand niste lumini , și cineva îmi pune mana la ochi, eu mă întorc speriată la el.. nu gândeam rațional așa că i.am dat o palma și l.Am calcat pe picior. Apoi el a aprins becul in timp ce șchiopăta . Eu îmi dau seama abia atunci că era Bogdan :)) probabil voia să.mi facă o surpriza,dar proasta de mine l.am lovit.
Eu: Bogdan..Iartă.ma , spun eu râzând.
El: Pe bune ,Alina? Cine crezi că putea să fie înafara de mine??
Eu: Pai..Da, era logic că doar tu ...Stai, nu, mă apucă iar rasul.
El: A, deci știai că sunt eu, așa că ai vrut sa ma lovești! Eu atunci mă dezechilibrez și mă duc spre el. El ma prinde de după umeri și mă săruta.
Eu: Bogdan..Ce voiai să.mi arăți?
El: Acum nu mai e important... Doar noi... Cuvintele lui s.au topit în timp ce mă săruta pe gat încet... Mâinile lui erau pe spatele meu, coborau ușor spre coapse. Atunci eu il trag de gulerul cămășii și el ma ia pe sus și ma trântește in pat. Încep să.i desfac nasturii cămășii ,unul câte unul in timp ce ne sărutăm. El îmi dă jos tricoul,eu rămânând în sutien. De odată mă musca de buză și își încrucișează picioarele cu ale mele.
Eu: Mai ușor... Diavolule! Spun râzând, cu buza de jos ușor sângerând. Atunci el închide ochii și parcă...A rămas blocat?! Fara sa.mi dau seama, deasupra mea era ...Diavolul. Mintea îmi joaca feste, nu.i așa? Da..Îmi închid ochii și.i deschid iar, aceeași imagine. Un om cu coarne și cu o coada, nu mai semăna deloc cu Bogdan. Creatura își deschide ochii.
El: Ce naiba cauți aici,fetițo?! Te joci cu cuvinte pe care nu le poți înțelege... Eu incerc sa ma ridic de sub el speriată. Dar dintr.o data parca il vad la birou...Ce naiba?! S.a teleportat??
El: Nu stiu ce căutai sub mine, dar daca vrei am putea continua..Dar după cum te porți se vede că ești speriată, protectoareo. Vocea lui era rece și distanta ,dar intr.un fel..Atrăgătoare?!
Eu: Am..Nu înțeleg.. Bogdan..
El: E partea mea pământeană.. sau partea mea rea,mai bine zis. Il vad cum scrie ceva foarte repede ,fara sa se uite și se întoarce spre mine.
El: Da, protectoareo.. deci? Eu mi.am căutat condeiul in buzunarul pantalonilor și l.am îndreptat spre el, în secunda doi îmi zboară și el rade zgomotos . Eu încremenesc.. neștiind ce să fac.
El: Vai, draga, nu mă poate rani nimic ,că să știi. Teoretic, nici nu trăiesc, sunt deja mort, doar că m.am lipit de acest pământean din cauza blestemului.
Eu: Ce..Ce ..Blestem?
El: Ah, nu e treaba ta. Îți dau 5 secunde sa pleci de aici ,sau te omor. Tu alegi. Eu rămân pe loc, fara sa gândesc îmi trag bluza peste cap.
Eu: Da.mi condeiul. Spun asta in timp ce tremuram.
El: Draga mea.. bine , ti.l dau. Îmi aruncă condeiul, dar văd că nu mai avea luminița roșie,ci albastra. Chiar atunci văd că citește scrisoarea. Peste o secundă il vad iar pe Bogdan în fața mea, eu încă tremuram... El vine spre mine și mă săruta. Dar atunci aud o bubuitura. Era ușă. În următoarea secundă o vad pe..Mama?! Ne.a găsit sărutandu.ne ,eu atunci ma trag și în secunda doi mă trezesc că mă aflu.. wtf, in iad?!
Mama: Alina!! Cum poți să.mi faci asta?
Eu: Asta ce , mama?!
Ea: Sa.l săruți pe omul care m.a pus în sclavie pe viață! Diavolul!!
Eu: Poftim, mama?! Ce sclavie?? Și știai? ! Deci ceea ce am văzut aseară era adevărat!Perspectiva narativa:
Alyna începe să plângă.
Mama ei: Alyna..Da. Cred că e momentul sa.ti spun. Când te.ai născut tu, te.ai născut moarta. Nu mai puteam de durere. Pentru că era vina medicilor. Am spus că aș face orice că sa traiesti... Diavolul m.a auzit. Am făcut un pact cu el. Muncesc pentru el..Omor la comanda lui. În schimb, el îți lua sufletul din purgatoriu și să ți le puna înapoi în trup.. Eram așa de fericită că vei trai încât nu mai.am mai gândit la ce înțelegere am făcut cu el. Te iubesc,Alyna...As face orice pentru tine, te rog nu te mai întâlni cu Bogdan, pentru binele tau. Alyna s.a făcut palidă, nu mai putea spune nici un cuvânt... Dar după câteva secunde își șterge lacrimile.
Alyna: Mai bine ma lasai sa mor. Atunci ea îi întoarce spatele și fuge cat o țin picioarele. Iadul era o combinație între un desert, o peșteră și..Multă suferință, se simtea din aer.Perspectiva Alynei:
Încep să transpir, căldură era insuportabila. În timp ce fugeam mă trezesc înapoi în mașină mea.. probabil m.a teleportat mama. Eu incep sa plâng iar, neîncetat o ora, gândidu.ma la spusele mamei mele. După o ora,m.am adunat și am vrut sa ma duc la sora mea, dar ghici ce, cu toată puterea mea de protector am rămas cu volanul în mână...Yey, ziua asta nu se putea sa fie mai rea!! Am înjurat până nu am mai putut și am vrut sa ma duc acasa.. dar n.Am mai vrut s.o mai vad pe mama. M.Am dus în stație .Apoi m.am urcat în troleibuz, dar chiar atunci când vreu sa urc mă trage cineva după ea/el. Văd că îmi ia brațul și simt iar ardoarea runeai. Am închis ochii, nici nu voiam sa stiu cine este in fața mea, nici măcar nu voiam. Durerea runei era mai mare decât prima, așa că am scăpat un țipăt. Aud o voce : " Alina! Liniștește.te, sunt eu. Atunci deschid ochii, dar nu vad pe nimeni, desi simțeam că cineva inca îmi ține mâna, vedeam și condeiul.
Eu: Cine naibii ești?? Ce vrei?
..: Alina, gândește.te la Azbil ( așa se numea locul de unde venea el /ea. )
Eu: Nici nu stiu cine ești! Ce naiba mai este și Azbilul??
...: Că sa ma vezi, trebuie sa ajungem acolo, ai încredere în mine, Alyna.
Eu: De unde.mi știi numele?! Nu am încredere în cineva pe care nu.l vad! Ce runa mi.ai făcut??
..: Te rog, nu.ti pot spune aici.. Runa acesta te ajuta sa te teleporteze, este o runa foarte puternica..
Eu: Nu mi pasa! Lasă.ma! Nu vin cu.. nici nu stiu ce/ cine ești!
..: Sunt că și tine, un protector. Am și eu acesta runa, chiar mai multe. Te rog, asculta.ma , fa.mi treaba mai ușoară..
Eu: Treaba?! Ce treaba ai tu cu mine?
..: Profeția. Aud acest cuvant apoi simt că mă ia pe sus și eu leșin...
CITEȘTI
Alegeri Mortale
FantasyAlyna: O fata obișnuită de 18 ani , viața ei ia o întorsătură brusca atunci când mama ei dispare. Bogdan: diavolul cu doua fețe. Dar pentru totdeauna? Costy: Protectorul sexy . Dar pentru mult timp? Amândoi reușesc să.i fure inima Alynei. Ea afla...