Becul s-a stins printr-o bubuitura puternica. Bogdan mi.a făcut semn să.l aștept până se întoarce. Vad cum intră in baie și închide ușa. Eu mă sprijin de perete și il aștept.
Perspectiva lui Bogdan:
Am intrat in baie.. din instinct mă uit în sertarul in care îmi țineam ascuns cufărul. Când deschid sertarul încremenesc. Cufărul a dispărut, sertarul era gol. Chiar atunci când am vrut sa inchid sertarul vad un caiet ...Habar nu aveam cum a apărut, acum o secundă nu era nimic acolo. Il iau în mână și vad scris pe el cu..Hmm, vopsea roșie? : " Citește" . I.au caietul și il deschid. Recunosc scrisul. O, la naiba, este scrisul meu! Nu.mi vine sa cred că ăla e scrisul meu... Nu este posibil...Eu nu.mi aminteam sa fi scris așa ceva.. După câteva secunde mă liniștesc și citesc în gând , vad că o pagina era ruptă,iar următoarea avea ceva scris..:
" Dacă citești asta, înseamnă că, cufărul nu mai este. Ești în mare pericol. Asigura.te că nu te vede nimeni și ești sigur, sopteste in oglinda " Diavol". Știu că vei face asta. Grăbește.te!
~Eu"
Nu prea îmi vine să cred asta.. dar îmi aduc aminte, parca vag , că am scris asta. Dar nu stiu cum, totul era în ceață. Atunci îmi aduc aminte de Alyna. Ahh,ce idiot sunt! Am lăsat.o singura, dacă eu sunt in pericol înseamnă că și ea este..Dacă este cu mine. Pun la loc caietul... Parca vad cu coada ochiului cum dispare, dar fiindcă mă grăbesc nu am băgat de seamă.
Eu: Alina! Trebuie sa pleci imendiat. Simțeam ca tremur, am văzut.o pe Alyna sprijinita după un colț, probabil speriată că nu mai veneam.
Ea: Ce s.a întâmplat, Bogdan? Inima îmi bătea parca sa.mi sară din piept. Aveam o dorința nebuna de a face cea ce mi.am scris in scrisoare. Desi nu.mi dau seama ce mă atrage așa de tare...Mai ales că dacă mă gândeam mai bine ,desi nu m.am gândit :)) părea o prostie.
Eu: nu pot sa.ti spun. Îți scriu mai încolo un mesaj. Dau sa o conduc spre ușă dar ea se trage și se uită în ochii mei. Atunci deja am simțit că inima îmi bătea undeva înafara pieptului meu :)). Ne apropiem foarte tare. Dar atunci ea își întorcea privirea în altă parte și oftează.
Ea: Te rog sa.mi spui ce s-a întâmplat.. am multe întrebări și sunt nelămurită ... Eu încuvintez și O conduc spre ușă. M.a salutat și a plecat încet.. fara tragere prea multă de inimă.Perspectiva Alynei:
Merg spre lift.. mă uit la telefon , vad că am un apel pierdut de la sora mea, Dany. O sun dar nu îmi răspunde... Apoi primesc un mesaj de la ea in care îmi spune sa plec spre ea.. urgent. Eu mă urc în mașină mea.. un Audi A3, care avea o problema cu frana, dar ce sa fac , nu aveam chef sa merg cu troleibuzul. Ajung in 15 minute la ea. Urc treptele ( liftul lor tot nu mergea) .Bat la ușă și nu.mi raspunde nimeni, in schimb o aud pe sora mea țipând. Atunci deschid ușa ( era descuiată) și O vad pe sora mea pe jos , inconștienta. Deasupra ei era o.. ce naiba era?! Îmi îngheață inima. Simțeam că nu mai puteam sa respir... Creatura acea avea o culoare visinie-violet murdar .. avea coarne și multe răni infectate , era mica, cam jumătate cât sora mea. Când creatură s.a întors spre mine, avea o fata de vulpe..Amestecata cu un șobolan. Se uită la mine și între.o fracțiune de secundă sare pe mine. Chiar atunci când a sărit pe mine vad o luminița albastra și vad cum creatură devine scrum. Nu mai știam ce să fac eram in șoc. Cad și îmi închid ochii, nu mai voiam să.i mai deschid vreodată. În timp ce cad simt cum niste mâine mă cuprind.
Gaby: Alina! Ești bine? Vocea cumnatului meu m.a făcut să mă simt instant protejată. Am deschis ochii. Gaby se duce repede lângă sora mea, lăsând.ma pe parchet. Acea luminița vad că este un fel de laser..Perspectiva narativa:
Gaby ii ia mana Daniellei și îi pune condeiul pe mana.. Începe să facă un semn ciudat, un fel de w cu s și niște linii ciudate. Simbolul îi ardea pielea lasandu.i o cicatrice mare.
Alina: Gaby!! Ce faci?? O arzi!! După ce termină Daniella deschide ochii. S.a trezit și se ridică.
Gaby: Ești bine? Mă bucur că veninul demonului nu a ajuns până la inima..
Alyna: Îmi spune și mie cineva ce a fost aia?! Toată viața mea nici nu.am stiut că există creatură aia , demonul ăla și tu acum o omori și faci nu stiu ce prostie de simbol care o vindeca pe sora mea de nu stiu ce venin periculos?? Dany! Spune.mi , te rog.. nu mai stiu ce sa cred, simt că înnebunesc... Lacrimile Alynei cad ușor, una după alta... Gaby se ridică împreună cu sora sa și îi spună pe un ton trist:
Gaby: Se întâmplă.. Profeția se întâmplă. Trebuie să o îndeplinești. Alyna își mărește pupila ochilor și încremenește, inima bătându.i foarte tare.
Alyna: Ce profeție??? De ce eu ? Ce prostie.. nu înțeleg... Gaby face câțiva pași spre Alina .
Gaby: o profeție...Ne spune că poți să ne scapi de tirania diavolului.. doar tu. Că sa faci asta , trebuie sa devi protector. Daniella , auzind aceste lucruri s.a uitat la soțul ei, uimită și speriată.
Dany: nu.. nu faci asta! Nu știi in ce o bagi.. te rog..
Gaby: Totul este in regula,Byby. Alina,ești de acord sa devi protector, așa cum sunt și eu? Alyna fara sa se gândească da afirmativ din cap.. Atunci Gaby îi pune condeiul pe gat .Perspectiva Alynei:
Simt cum pielea îmi ia foc, arde așa de tare încât nu mai simt nici.o durere. Simt cum inima mea pulsează , respirația mea se oprește, nu mai simt nimic. Îmi vine să leșin dar ma prinde Gaby .
Gaby: ai rezistat! Poftim condeiul.. Atunci îmi pune în mână un condei cu o luminița roșie..
Eu: Cum adică am rezistat?? Se putea sa mi se întâmple și altceva? Mă uit la sora mea care parca se citea prin ochii ei că avea să.mi spună multe.. dar nu.mi vine sa cred că,probabil puteam sa mor . Îmi ies din minți și ies pe ușă. Îmi simt brațele foarte puternice, parca toate simțurile mi se.au intensificat. Cobor scările cu mare viteză și îmi verific telefonul. E Bogdan. Mă cheamă la el sa.mi spună ce s-a întâmplat. Eu fiind nervoasa nu.mi pasă și îi dau seen. Dar apoi când mă urc in Masina mă uit în oglindă mașinii și îmi văd parul ciufulit ,ochii roșii și buzele foarte uscate. După ce mă uit în oglindă și ma lovesc de volan, claxonand, ma mai liniștesc și mă duc să.mi iau o sticla cu apa. O beau și vad că se face seara. Bogdan îmi mai da un mesaj. Îmi spune că are ceva important sa.mi spună... Atunci eu mă hotărăsc să merg la el. Mă urc in Masina și ajung in 20 de minute la el. Urc cu liftul și sun la sonerie. El îmi deschide. Era îmbrăcat intr.o cămașă și niște pantaloni eleganți. Îmi face semn să intru in casa. Mă descălțat , dar atunci când mă descalțam, m.am împiedicat. El ma prinde. Ne uitam unul in ochii celuilalt.. Mă pierdeam in ochii lui, atunci am un sentiment ciudat, că și cum asta s.a mai întâmplat, dar îmi dau seama că nu se poate sa se mai fi întâmplat așa că mă trezesc din aceea fantezie și mă ridic pe picioarele mele.
El: Vrei sa mergem afara? Este mai bine sa.ti spun afara.. Eu zâmbesc și aprob. Am iesit afara, intr.un parc din fata blocului lui. Stăteam și ne uitam la luna, mie mi s.a făcut cam frig..
Eu: Deci..Spune.mi , ce este așa de important?
El: Alina.. se întâmplă ceva ciudat cu mine...Și nu stiu ce anume mai exact,doar bănuiesc...
Eu: Ce se poate întâmpla? Mă apucă ușor rasul, dar reușesc să mă stăpânesc.
El: Nu stiu.. cred că sunt somnambul, altfel nu.mi explic unele lucruri..Ori..Nu , lasă.
Eu: Ori..? Spune.mi . El se uită la mine și își lăsă privirea în pământ.
Eu: Haide..Poți sa.mi spui orice, ne cunoșteam din clasa a 9 a..
El: Nu m.ai crede. El se uită în ochii pei cu o privire trista, dar plina de speranță.
Eu: Încearcă.ma.. Atunci noi ne apropiem din ce.n ce.n mai tare unul de altul. Fara sa.mi dau seama buzele noastre se ating.
CITEȘTI
Alegeri Mortale
FantezieAlyna: O fata obișnuită de 18 ani , viața ei ia o întorsătură brusca atunci când mama ei dispare. Bogdan: diavolul cu doua fețe. Dar pentru totdeauna? Costy: Protectorul sexy . Dar pentru mult timp? Amândoi reușesc să.i fure inima Alynei. Ea afla...