Rozdział 13

257 21 5
                                    

/Jimin/

Gdy dowiedziałem się o tym, że będziemy mieć bliźniaki o mały włos nie zemdlałem w gabinecie. Starsznie się ciesze. Chłopaca nauczę grać w piłkę nożną i żeby chronił swoją siostrę, a dziewczynkę będę rozpieszczać. Jestem ciekawy jakie imiona będą mieć. Zastanawiałem się nad Wonhu i Yuri ale zobaczymy co Karolina o tym powie.

Siedzimy właśnie w salonie i oglądamy ze znajomymi film. Nie wytrzymuje i musze się dowiedzieć jak chce nazwać nasze dzieci.

-Karolina?
-Tak?
-Masz już imiona dla dzieci?
-Zastanawiałam się nas Sara ale dla chłopaka nie mam a ty?
-Zastanawiałem się nad Wonhu i Yuri ale Sara to piękne imię
-To może nazwiemy syna Wonhu a dziewczynkę Sara?
-Jestem za
-To postanowione będzie Wonhu i Sara Park
-Super a kto będzie tym ojcem chrzestnym bo ja jestem chętny (Vin)
-Przecież już mówiłem ze wszystcy będziecie
-będzie to wyglądać komicznie (Suga)

Wszystcy zaśmialismy się i wróciliśmy do oglądania. Film był tak nudny ze połowa zasnęła oczywiście Karolina odleciała pierwsza. Wziąłem ją na ręce i poszedłem do sypialni. Gdy byliśmy na schodach ona się odezwała.

-Nie noś mnie bo jestem ciężka
-Przestań tylko idź spać
-Dobranoc

Wszedłem do pokoju i położyłem ja na łóżku. Wyglądała tak słodko. Żeby jej nie obudzić wyszedłem z pomieszczenia. Zszedlem na, dół.

-Stary jak ja ci gratuluję, dobrze że pomyliłeś te numery i napisałeś do niej (rap monster)
-Dzięki przytrafiło mi się coś najlepszego na świecie. Mam nazyczoną i bliźniaków w jej brzuchu.
-To nie jest trochę za wczesnie? Nie boisz się że nie dasz rady? (J.Hope)
-Mam takie objawy ale też nie jestem małym dzieciakiem, dam radę
-Zazdroszczę Ci ją, jeszcze nigdy nie spotkałem takiej kobiety jak ona (Suga)
-Kocham ją nad życie
-Widzimy (Jungkook)

Rozmawialesmy jeszcze przez godzinę ale niestety musieli się już zbierać. Pożegnałem się z nimi i poszedłem popracować w biurze. Jestem w trakcie pisania nowej piosenki którą zaśpiewam na naszym slubie. Nie rozmawialiśmy dużo o tym ale jestem przekonany że przed urodzeniem się dzieci pobierzemy się.

Siedziałem tam chyba z trzy godziny i stwierdziłem ze czas iść spać bo jutro trzeba kupić coś do pokojów dziecięcych. Wszedłem do sypialni i zobaczyłem śpiącą królewne. Wyglądała tak słodko. Stałem tam z dłuższy czas aż zauważyłem ze Karolina się na mnie patrzy.

-Obudziłem Cię?
-Nie,  nie śpię od pół godziny
-Nie możesz zasnąć?
-Tak, ponieważ nie ma ciebie obok mnie
-Przebiore się i przyjdę
-Dobrze

Poszedłem się przebrać tak ja mówiłem.

-Juz jestem
-Kocham cie
-Ja ciebie tez
-Dobranoc
-Dobranoc

Leżałem tak jeszcze chwile żeby wszystko poukładać. Niedługo będę ojcem i mężem. Robie karierę muzyczną. Jestem ciekawy czy po urodzeniu się dzieci Karolina zajmie się karierą modelki. Wolałbym żeby zajęła się karierą muzyczną wtedy mogła by śpiewać ze mną i moim zespołem. Jestem ciekawy jaką będzie miła minę gdy dowie się ze mam dla niej niespodziankę na ślubie. Tylko najpierw musimy porozmawiać o dacie ślubu ale to już jutro ustalimy.

Daj gwiazdkę jeśli się podobało😃

SMS Jimin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz