Mă trezesc la 6:30 ca să ies să alerg.
După ce alerg ajung in pata casei și văd un mercedes,nu este a lui Sam,imi este cunoscut l-am văzut in parcarea scolii.OP fi niște prieteni de-a lui Sam.
Intru in casă și văăd in living 3 băieți,Sam nu era.Deodată il văd pe băiatul care s-a purtat ca un idiot in parcare,cred că e băd boy-ul școlii.
_Vai pe cine văd eu aici?Ce cauți aici păpușă?spune el cu un zimbet pină la urechi.
_Sunt chiar eu,idiotule,nu mă mai recunăști?Eu trăiesc aici idiotule.spun si plec spre scări.
Nu ajung la baja scărilor că simt un braț puternic in jurul taliei.
_Ești sexi prințeso,de unde vii la ora asta.
_Spune ceva ce nu știu idiotule,puțin te interesează de unde vin.se apropie periculos de mine si imi soptește la ureche,,Mai vedem noi,,
In acest timp Sam ne privea de sus de la scări.
_VĂd că ai făcut cunoștință cu noii mei prieteni,boss(așa imi spune el,cind e bine disăpus)
_Doar i-am văzut,nu vreau și nici nu voi vrea să fac cunoștință cu el,și arăt spe băiatul din fața mea.Dar inacelași timp merg către cei 2 băieți si mă prezint.Amalia.
Un băiat blond cu ochi albaștri il cheamă Cristi,iar cel cu părul caștaniu cu ochii verzi il cheamă Pablo. sunt niște băieți cu muschi se vede că fac sport.sunt și drăguți
_Suntem incintați.răspund amindoi la unison
_Cu mine nu faci cunoștință Amalia.
Pășesc spre el si ajung in dreptul lui are o privire nemaipomenită are un corp lucrat părul țui este caștaniu si ochii căprui deschis.Pare un băiat frumos si dorit de fete,dar doar pare,părerea mea despre el este că este un băiat de bani gata,și un răsfățat.
_Îmi pare bine,Josh.spune și imi sărută mina in același timp privindumă pervers.
Fug repede in camera mea după ce băieții au spus că mă asteaptă.
Imi fac un dus de 5 minute,cind ies din baie intr-un prosop alb pe mine il văd pe Josh stînd fără nici o problemă la mine pe pat uitinduse in șifonierul meu.
_Ce cauți aici,ieși afară,idiotuleNu spune nimic doar iese.Ciudat,parcă a părut jignit.