Pe parcursul drumului ne-am apropiat mai mult și am hotărît să fim prieteni.Ajunși in fata casei mi-a deschis ușa ca un gentălmen si m-a condus pină la ușă.Mi-a urat noapte bună si m-a sărutat pe obraz.și cu asta am intrat in casă si m-am dus direct la somn nu inainte de ai trimite lui Josh,,noapte bună,iubitule!Te iubesc,ne vedem miine!
POV.:Josh.
M-am aveam puțin si ajungeam acasă la iubita mea dar ce am văzut am rămas șocat.O mAșină parchează in fata casei lui Amalia si din masină coboară un băiat și Amalia.Aceștia vorbesc si apoi el o sărută pe obraz si ea nu face nimic.Nu pot să cred,eu credeam că mă iubeste,dar ea e ca toate celelalte.Nu mă duc la ea si merg nervor la club astăzi vreau să imi țină companie o curvă,vreau să beau pină nu mai pot.La 5 minute primesc un mesaj este de la Amalia.Nu ii răspund.Nicinu vreau să mai vorbesc cu ea.
POV Amalia
Mă trezesc de dimineață si mă pregătesc să mă duc la alergat.
După 30 de minute de alergat am venit acasă si m-am dus direct la duș.Am făcut duș si mi-am ales o tinută pentru scoală.PEste 2 zile este ziua lu Josh,mă gidesc să- fac o petrecere surpriză si un cadou.Ahhh abia aștept.Ținuta mea de astăzi arată așa.După ce m-am machiat cobor in bucătărie si il găsesc pe Sam in bucătărie imi pregătea lapte cu celeale. Eu mănînc si el a plecat să se pregătească.
După 10 minute suntem gata de plecare.Sam va merge cu mine deoareche mașina lui este la servis.:DVa fi interesant fiindcă de cite ori ii va trebui masina mă va implora să io dau.
Ajungem in fața scolii si erau prietenii noștri,si Josh,iubitul meu.Merg sii sar in spinare pe la spate.
_Cine este?
_Neața,iubitule!
_Lasă-mă în pace,Amalia!Prietenii mei au plecat si am rămas doar eu cu Josh.Prima oră avea istoria si profa nu era asa că nu mă grăbeam la clasă.
_Amalia?Ce s-a intimplat?De ce te comporți cu mine așa?
_Tu să imi spui ce se intimplă,Amalia.
_Iubitule,ce ai?
_Nu imi mai spune iubitule,nu mai sunt iubitul tău.Citeva lacrimi imi curg pe obraz.
_Ce?De ce?
_Esti ca toate fetele,ești o curvă.Dute la el acuma,de ce asi venit la mine?AAAA stai că m-am prins,cu el ești in timpul nopții si cu mine la scoală.Frumos.Bravo,Amalia!Și știi ceva?Să nu te mai apropii de mine,nu mai avem nimic de vorbit.
Cu astea spuse mă lasă in mijlocul ogrăzii scolii si pleacă,de atita plîns mă prăbusesc si cad jos.Chiar nu ințeleg ce are,dar dacă el spune așa este alegerea lui,ii voi organiza petrecerea apoi il voi lăsa in pace.
Mă ridic si merg la masină,nu mai am chef de nimik așa că aleg să merg la sală apoi la firmă.
Ajunsă la sală incep să ma antrenez.
După 2 ore de antrenament conduc spre firma mea de modeling,trebuie sp semnez niste contracte in legătură cu parteneriatul cu Sebastian.
Ajunsă in birou si semnind niste contracte secretara m-a anuntat că a venit Sebastian
_Hey,ce faci?spune el entuziasmat.
_Hey păi uite am terminat de semnat niste contracte si am lucrat puțin la niste haine.Tu ce mai faci?
_PĂi eu vrea să te scot la masă,să luăm masa impreună și nu accept nici un repuz.
_Ok așteaptă puțin să salvez desenele astea si să le trimit si apoi merg.
A fost o zi oribilă,plus că m-a văzut Josh luînd masa cu Sebastian.După ce am ajuns acasă,am făcut un dus si am adormit buștean