Mă trezesc și deduc că sunt singură în pat.MĂ trezesc si merg la baie.
După o oră de relaxare primesc un mesaj de Josh.„Iubito trebuia să plec ,scuze,dar am treabă.Te sun eu când termin.Și l-am adus pe Max la tine,eu nu prea am timp să-l plimb,sper că te descurci cu el."Pun telefonn jos și alerg jos să-l găsesc pe Max.Cobor in sufragerie si il găsesc pe Max se juca impreună cu Laura și Sam.
_Neța,nebunilor!Ce faceți?_Neața nebuno!Ne jucăm cu Max,că am văzut că se plictisea.
_Ok,păi nu o să vă mai jucați mult,pentru că Max merge cu mine in parc.Câinele auzind asta a inceput să latre si să se gudure pe lingă mine.Oh,e așa de dulce,il iubesc pe cîinele ăsta.Meg in bucătărie si pregătesc 3 ciocolate calde si cu biscuiți.Am luat micul dejun si am mers in cameră să mă schimb.Aleg să mă inbrac intr-o pereche de blugi negri si un baiou și o bluză ca să numi fie frig.
Sunt in parc de o oră,alerg după Max,m-a epuizat câinele ăsta deja.Hotărăsc să mergem acasă,dar se pare că câinele ăsta are mai multă energie in el decât am crezut. Alergând după ciine il observ pe Josh sărutându-se cu o roșcată.Mii de lacrimi mi-au străpuns ochii,câinele m-a simțit si m-a tras spre ieșirea parcului.
Sunt acasă și plâng de 3 ore.Sam si Laura mi-au scris mesaj că plecă in weekend la munte.Mă bucur pentru ei,chiar se potrivesc.Mă joc cu Max și acum că a abosit l-am înhrănit și s-a pus să doarmă lângă mine pe pat.
Primesc un mesaj care era de la Josh.„Iubito ai de gând să-mi deschizi,stau si sun la ușă în plm de 10 minute in continuu"Cine se crede ăsta să-mi vorbească așa?Cobor alene și merg să-i deschid.
_Văleu,o dat Domnu săă răspunzi,stau de 15 minute aici,am înghețat in plm_De când vb tu așa ?Și gata ți-ai terminat treaba?El trece pe lingă mine si merge să-și imbrățișeze ciinele,dar Max cind la văzut a inceput să latre.
_Ce are câine ăsta?_Probabil s-a convins astăzi cit de mincinos este stăpânul lui?
_De ce zici asta?
_Păi nu mai este nevoie Josh să minți că astăzi ai avut treabă.Tu de fapt ai fost ocupat cu fata roșcată,te-ai plimbat prin parc cu aia in loc să-ți plimbi ciinele,și de ce m-ai mințit ca o proastă.Trebuia să-mi spui direc,Amalia eu azi ies cu o roșcată pentru că am o poftă să mă f#t,iar tu plimbă-mi câine.
_Amalia nu e ceea ce crezi.
_Dar cee Josh,știi ceva chiar nu-mi mai pasă,acum te rog să ieși si să nu nu te mai intorci pină nu vine Sam,dar la mine să nu mai vii,tu pentru mine nu mai exiști,spun asta și fug in camera mea cu ochii plini de lacrimi.
_Bine dacă asta vrei,așa voi face.il aud strigând si aud si ușa trintindu-se.
Am adormit cu Max lingă mine,în momentru acesta numai el mă poate înțelege.