Capitol 16

13 0 0
                                    

Fug  in spatele scolii.Acolo pot să plîng cit de tare vreau,nu mă va auzi nimeni.

Amm ajuns la tulpina uni copac si m-am pus linga el si am inceput să pling.Mă gindeam că Josh o va alege pe Simona in locul meu.După ce am mai stat acolo 20 de minute,mi-a trecut si de lectii si am plecat acasă.Ajunsă acasă hotărăsc să imi i-au o vacantă de o săptămină.Imi fac bagajele si merg să-i scriu un bilet lui Sam și ii trimit  mesaj prietenilor că nu merg  in vacanta la munte și să nu mai caute pină nu voi veni eu singură acasă.

Am hotărit să plec la Paris.Orasul in care m-am născut.Mi-e dor de părintii mei,le voi  face o vizită si lor.Mi-am inchis telefonul si mi-am scos cartela si mi-am cumpărat altă cartyelă.


Ajung la Aeroport si am zbor peste 30 de minute.In acest timp imi i-au o siclă de apă si un corn cu ciocolată si măninc.Voi zbura un  pic și mi se va face foamea,asa că măninc acuma.


Sunt in avion si mă pregătesc de decolare.Imi pun căstile in urechi si inchid ochii.


Cobor din avion  si  chem un taxi.Dau adresa taximetristului si aștept cu nerăbdare să vad casa in care am copilărit,casa in care am amintiri frumoase cu părintii mei.


Urc la mine in cameră si văd poza părintilor mei.Incep să pling,mi-e dor de ei.Imi aduc aminte cum luam cina in grădina casei.Și așa am adormit cu poza părintilor mei in brațe

Prințesa luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum