Este ora 15:00 și eu la 17:00 i-au cina cu Josh. Decid să mă pregătesc.Fac un duș si incep să mă uit prin șifonier.Deodată apare Prințesa mea.
Am făcut o dezordine in toată camera,pină la urmă decid să imi i-au această rochie.
POV Josh:
Ajung la casa lu Prințesa mea si sun la ușă.Apare la ușă si deschide ușa.Ce frumoasă este.
_Ce frumoasă iești._Mulțumesc.
_Mergem?
_Da.
Ajungem la restaurant si deodată o văd pe Amalia palidă.
_Te simți bine?_Da.
_Sigur?
_Da,Josh.Merg până la baie.
Când dă să se ridice leșină.Chem abulanța.
La spital.
Aștept de 2 ore să iasă medicul să imi spuie ce se intimplă cu pitica mea.
_Domnule doctor ce a pățit,iubita mea?_Domnule,pacienta trebuie să se oduhnească,dacă ea nu v-a respecta regimul pe care i l-am prescris ea și copilul vor fi in pericol.
_Acuma pot să o văd.
_Da,doar că acuma este sub anestezie si doarme,dar ar trebui să se trezească.Nu o obosiți.
_Cînd o să ii dați voie acasă?_Mâine dimineață.
Merg la prințesa mea,cînd deschid ușa o văd că stă culcată pe acel pat cu ochii inchiși.
_Prințesa mea,de-ai știi cât de mult regret că te-am părăsit.Vreau să mă intorc in timp la zilele acelea când erai cu mine.Mai bine aș muri decât să te văd că mă urăști sau să te văd cu altcineva.Copilul ce il porți aș fi dorit să fie al meu.Doamne te iubesc din ce în ce mai mult.dar tu mă urăști. Nici nu mi-am dat seama că plângeam. deodată aug vocea prințesei mele.
_Iubitule,acest copil este al tău.Numai tu iesti in inima mea,doar pe tine te iubesc.
Când am auzit aceasta am luato în brațe și am inceput să o sărut pe burtică.
_Te iubesc,prințeșa mea!_Și noi te iubim tati!♥♥♥
_Vei fi o mămică minunată.
_Și tu un tătic minunat.♥♥♥
Sfârșit.
Și așa se termină povestea de dragoste dintre Amalia și Josh.Deși au trecut prin multe obstacole,iubirea lor nu a dispărut.
„Vă pup pufoșilor.Am terminat cartea.Uraaa.Vă pup,poate mai scriu una.VĂ pup dulce!"