Pov.Josh.
Mă trezesc cu o durere de cap ingrozitoare.Am mare noroc că astăzi nu e zi de scoală.Este duminică.Ce bine.
_Scoală-te acuma,Josh!o aud strigînd pe Sabrina de la parter.
_Imediat.Mă dau jos din pat si merg să fac un duș.
După un dus foarte scurt mă schimb si cobor jos.Unde o găsesc numai pe Sabrina.
_Unde sunt ceilalți?
_Au plecat in oraș.
_Ok atunci plec și eu.spun si dau să-mi i-au geaca.
_Nu,tu stai aici,avem de vorbit.Ai dat mincare lui Max?
_Aaaa da,Max.El incă doarme in camera mea. ii dai tu te rog cind se trezeste?
_Nu.Acuma stai jos că avem de vorbit.
_Nu am timp,spune mai repede.
_Așa,ești un mare bou cu B mare.
_De ce mă rog?
_Cum săă-i spui mă lui Amalia să nu vină la petrecere?Ea prostule a organizat totul,ea a comandat tortul,ea a avut ideea cu petrecerea.Te-ai iuitat la cadoul ei?
_Ea m-a inșelat,Sabrina.Este o curvă.ea auzind cuvintele astea imi dă o palmă de toată frumusețetea. Așta pentru ce a fost?
_Ea nu te-a inselat,ea te iubeste pe tine.Eu aseară te-am imbrățișat si te-am sărutat pe obraz?
_Da.Ce legătură are cu asta?
_Păi are,prostule.Sebastian tot a sărutat-o pe obraz.sunt doar prieteni,si chestia cu prinzul a fost că Amalia stătea la birou tristă si plingea din cauza ta iar Sebastian a vrut să-i ridice moralul.Sebastian are iubită,el nu o vrea pe Amalia,prostule.Sunt doar parteneri si prieteni.Dacă eu te-am sărutat pe obraz asta nu inseamnă că il insel pe Cristi.Am vrut să-ți spun că ai pierdut-o de finitiv pe Amalia,esti un mare prost.Cu asta spus a plecat trintind ușa.
Eu chiar sunt un prost,am jignit-o.Oare mă va ierta?Normal că nu mă va ierta,nici eu nu m-as ierta.Mă duc chiar acuma la ea.
Îes grăbit din casă si gonesc spre casa ei.Sam nu era acasă,dar ea trebuia să fie.Întru in casă si o găsesc la bucătărie.Gătea și plîngea.Făcea clătite,preferatele mele,dar de ce plînge?A da din cauza mea,sunt un nesimțit.
_Hey,ce feci?spun eu blînd din tocul ușii de la bucătărie.Ea se intoarce cu fața la mine si avea ochii unflați si roșii iar la incheietura minii era tăiată,stai ce?Ce ai la mînă?spun si merg sii i-au mina in a mea si o string foarte tare,deja m-am enervat,decind ea se taie.
_Lasă-mă mă doare?Te rog spune ea plîngînd văd că mîna ei fragilă singerează.
_Scuză-mă.Vină să-ți curăț rana._Lasă-mă in pace.strigă la mine si mă impinge.Brusc iti pasă de mine,nu vreau să te mai văd,ti-am respectat dorința,nu mă vei mai vedea,si respect-o si tu pe a mea.Lasă-mă in pace.
_Nu vreau să te las și nici nu o voi face vreodată.Iartă-mă mi-a explicat Sabrina toată situația.Dar de ce te tai?O faci din cauza mea?Răspunde odată.tip la ea iar ea s-a speriat si s-a dat un pas in urmă pină s-a lipit de masă.ii este frică de mine.Doamne sunt un animal,ce am devenit?Își apține lacrimile să nu ccadă si imi spune:_După ce m-ai rănit,tot tu țipi la mine,nu uita că iești in casa mea.Și te rog să ieși acuma.Ultima parte a strigat.
_Uite,iartă-mă am fost un bou că nu te-am crezut,dar te iubesc și stiu că și tu mă iubesti.
_Mă iubesti?Dacă m-ai fi iubit nu te-ai fi aruncat in brațele Laurei.Și acuma dacă ai terminat tot ce ai avut de spus,te rog să pleci,lasă-m- in pace,uită numele si numărul meu de telefonși te rog să vii aici cind nu sunt eu acasă.Acuma te rog să ieși,eu cu tine nu mai am nimic de vorbit.
Chiar nu cred că mă va ierta,așa că oricum nu vom rezolva nimic dacă țipăm unul la altul așa că o las să se liniștească si voi vorbi cu ea miine.Ies trîntind ușa si o las pe ea plîngînd in urmă.