Capitol 14

16 1 0
                                    

Mă trezesc  dimineață cu un miros de clătite superb.Deschid ochii si pe pat era o farfurie de clătite  si un trandafir roșul și un bilețel,,Neața scumpete mică,vin să te i-au la 8:00.Mănîncă tot pentru că astăzi va fi o zi grea pentru tine.


Cobor din pat si  merg să-mi fac rutina după ce imi fac un dus relaxant aleg cu ce să  mă imbrac.

Cobor din pat si  merg să-mi fac rutina după ce imi fac un dus relaxant aleg cu ce să  mă imbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mănînc tot si ies afară să-l aștept pe  Josh.Nu stau nici 3 minute că si apare BMW lui negru matt.

_Neța,prințeso!

_Neața,iubitule!

_Cu au fost clătitele?

_Superbe.Nota+10.spun si-l sărut pe obraz.
_Hey,doar atit merit?spune el si se preface bosunflat.

Nu am mai zis nimic,am intrat in gindurile mele,in lumea mea.Pe fundal era piesa,,Iubirea noastră-i mută,,Ador piesa asta.

Am ajuns in parcarea liceului si coborim.Toți erau cu ochii pe noi.Am mers pină la o bancă unde stăteau prietenii noștri.

_Neța,puișorilor!Ce faceți?spun eu fericită  dar și amuzantă.
_Mîncăm grăunțe.Voi?spune Sabrina,iar noi ceilalti am inceput să ne ridem.


După ce am mai stat 10 minute si am vorbit despre prostii si Sam ne-a dat  vestea bună că se intilnește cu Laura.Laura este o fată ddin clasă de la el,este frumoasă.

Merg la prima oră si avem sportul,ador materia asta.

Merg si mă schimb in vestiar in pantaloni de trening suri si un body si o bluză cu fermuar.

După ce s-a terminat lectiile am ieșit afară si asteptam pe bancă pe ceilalti.Am hotărit să petrecem ceva timp impreună.Astăzi am dat 3 teste,am crezut că imi plesnește capul de la atitea teste.Peste 10 minute apar si ceilalți si hotărim să mergem la biliard.


A fost o zi suberbă.Am făcut cunoștință cu iubita lui Sebastian,Cara și iubita lui Sam,Laura.Ambele sunt niste fete minunate,le iubesc.Par de treabă.

Am ajuns acasă istovotă si am hotărit toate fetele să dormim la mine,un fel de petrecere in pijamale,iar băieții au mers la cara lui Cristi și a lu Sabrina.Da ei trăiesc impreună.


Toată seara am povestit ne-am impărtășit secrete si ne-am bătut cu pernele,este un dezastru in casă.

Ne-am culcat la ora 5:00.

Prințesa luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum