1 fejezet.

33 2 0
                                    

Reggel a drága és imádott telefonom utált hangjára keltem fel. Feloldottam a telóm és látom hogy reggel 6:35.
-A framcba elaludtam.- rohantam le kajálni majd újra fel a szobámba elkészülni majd elindultam a suliba. Sikeresen elkéstem
-Jónapot elnézést a késésért -és.már mentem volna a helyemre mikor a tanár azt mondta:Na Ashley ha már itt álsz akkor ma te leszel az első felelő- mondta mosolyogva.
Utólsó óra van még 3 perc és kicsengő

Kicsengettek már mindenki kiviharzott a teremvől csak én és Mary maradtunk. Ja igen Mary a legjobb barátnőm mindennél jobban szeretem.

Délután

-Nagyon unatkozom - jelentem ki anyának aki épp a konyhában főz.
- menj fel a szobádba és takarítsd ki- jelenti ki anya
Felmentem es el is kezdtem takarítani mikor eszembe jutott hogy bekéne kapcsolni a rádiót. Be is kapcsoltam.
Épp valami sorsjátékra lehetett jelentkezni. Rólam tudni kell hogy imádom az ilyen dolgokat. Felhívtam a számot és egy pasas vette fel.
-Hallo?
-Jónapott ön a szerencsés 50. hívónk -Felelte a pasas.
- de jó és.mit is nyertem?- érdeklődtem mert nem.tudtam mit is nyertem.
- Ön nyert két jegyet a Magcon koncertre ja és egy délutánt velük a jegyeket postán elküldjük.
-Jó köszönöm- gondolom a hangomon hallatszott az a bizonyos a francba hogy megnyertem dolog igen nem örülök neki és azért mer kinem állhatom azokat a fiúkat de Mary nagyon is szereti őket úgy hogy mivel holnap van a szülinapna ezt.kapja tőlem.

Remélem tetszik a könyvem! Amúgy valaki olvassa a könyvem?

Egy rossz döntés, vagy mégsem?Where stories live. Discover now