Alig hiszem el itt álunk a magcon koncerten eddig nem nyerték el a tetszésemet most valami Hunter fiú jön eléggé helyes. Na jó nagyon! Elég ügyes akármit is csinál.
Már csak 3 emberrel kell lefotózkodni. És itt áll előttem elsem hiszem most fotózkodom le Hunter Rowlanddal. A holnapi napot velük fogjuk tölteni már nagyon várom! Kiderült, hogy egy szálodába vagyunk.
A szálodába
-hali fiúk- igen ilyen jóba lettünk hogy hogy hát igye kiderült,hogy egy szálodába leszünk es elhoztakinket. Ezalat az idó alatt össza haverkodtunk. Mary nagyon jól össze barátkozott Jacobbal én pedik Blake-kel lett jóba.
-császtok csajszik -köszöntek egyszerre
Beléptünk a szobánkba és egyszerűen gyönyörű volt
A hálószobám:
A fürdőm:
Ép gondolkoztam, hogy engem az összes fiú bír csak Hunter nem bír vagyis szarik a fejemre.
Kopogást hallottam.
-gyere!-kiabáltam és Blake lépett be rajta.
-szia Ashley beszélhetnénk?- kérdezte a.hamgján félelmet vett észre.
-persze- paskoltam meg a mellettem levő helyet. Leült.
-figyu Ash...-igen Ash-nek hívnak a fiúk
-mond figyelek- kezdek félni
- este gyere le a halba-és már ki is ment válaszolni se tudtam neki na mindegy úgy tűnik megvan az esti programom.
És itt is lennék a következő résszel. Valaki olvassa a könyvem amúgy??