6. fejezet

25 2 0
                                    

--------------Egy héttel később-----------

Egy hét telt el hogy Hunterrel össze vesztünk. Az elmúlt egy hétben nem nagyon történt semmi. Már mintha az nem számít nagy dolognak az hogy a fiúkhoz költöztünk Maryvel. Ja mellesleg Mary ő nagyon sok mindenen megy most keresztül. Hogy min? Hát a mamája haldoklik a szülei pedig elakarnak válni és mostanában Jacobbal is sokat veszekednek. De kezdjünk mindent az elején. Épp a napaliban ülök és gondolkodom hogy ugyan Hunter emlékszik-e arra hogy ma van a szülinapm. Igen ma lettem 16 éves. A gondolat menetemet Mary és Jacob szakította meg.
- akkor hagyj békén! Nem is érdekel hogy mibajod van nagyon unom hogy ha megkérdem mi a vajod csak annyit mo dazs hogy:semmi vagy nem is válaszolsz.-  kiabálta Jacob.
- most ezzel mit akarsz mondani?- kérdi már zokogva Mary.
- SZAKÍTANI AKAROK- kiabálta Jacob. Erre a mondatára mindenki a napaliba gyűlt.
- jó úgy se szerettél soha.- folytatta Mary. Aucs ez fájt. Még hogy nem szerette mindig is szerette és hűséges volt hozzá. De láttam hogy Mary n gondolta végig a dolgot és megbánta. Én csak oda szaladtam és megöleltem és próbáltam megvigasztalni.
- mégis mi történt?- törte meg a csendet Cam.
- hosszú- mondta Jacob
- van időnk- mondta Aaron.
Reggel mikor felkeltem Mary sehol sem volt. Bementem a fürdőbe és láttam hogy alapozóval akar valamit elfedni a karján. Én rögtön oda szaladtam majd lemostam a kezéről azt a valamit. És akkor megláttam. MARY VAGDOSTA MAGÁT és akkor próbálta eltüntetni.- itt már nem tudta folytatni ugyn is elkezdett sírni. Én csak Maryre néztem aki a cipőjét bámulta.

--------------------- Este---------------------

Épp megyek át Maryhez. Tudom tudom mért nem hamarabb ment. Azért mert még csak most fogtam fel hogy mi is történt reggel.
Bekopogok
- gyere - hallom meg Mary hangját.
- szia ültem le mellé az ágyra.
-sajnálom soha többet nem teszek ilyet nagyon hülye vagyok és ha ez nem lenne elég még Jacobbal is szakítottunk- öleltmeg
Már egy ideje beszélgetünk mikor eszembe jütott hogy ma még nem is láttam Huntert.
- figyelj n baj ha most elmennék hátha a szobánk ban van Hunter.
- csak nyugodtan. Szia
- szia
Mikor beléptem Hunter nem volt ott helyette egy cetlit találtam ez ált rajta:
Kedves Ahley
Szia drágám gondolom már egy ideje agótsz értem de nagyon kérlek ne ilyegy meg. Csak egyet szeretnék kérni tőled hogy 20:00-ra gyere a ház elé.
                              Puszi

                                 Hunter Rowlan

Rá néztem az órára 18:46. Gyorsan elkészültem.
A ruhám

Már mentem volna le mikor megszólal a telom. Mark volt az. Habozás nélkül felvettem.
Mark: sziiiiiaaaa hugi

Ashley: szia mizu bratyó

Mark: semmi veled?

Ashley semmi.különös

Mark: csak azért hívtalak hogy elmondjam jogy: BOLDOG SZÜLINAPOT

Asleh köszönöm

Mark: majd holnap megkapod az ajándékod jó?

Asley: persze de ha nem baj most le kellene tennün.mivel hu.ter valam meglepit szervez és lassan indulnom kellene. Bocsi.

Mark: nem baj menj csak puszi szia

Ashley: szia puszi

Mikor kértem Hunter ált egy szál rózsával a kezében.
Már vagy egy fél órája utazunk mikor Hunter megszólal.
: na izgulsz?
- nagyon. De elmondod hogy hova megyünk?
- nem meglepi
- utálom a meglepike
- ne hazudj nekem nem tudsz hazudni túl jól ismerlek. Amugy is megérkeztünk.
Egy gyönyörü étterembe hozott el.
- tetszik?  - nagyon- erre csak egy mosolyt kaptam és egy csókot.
Amikor haza értünk egy meglepi partit csináltak a srácok.
Aztán jött a torta és az ajándék bontás a srácoktól egy nagy fotó albumot és egy videót kaptam. Mary egy "Best friend forever"-es pólót és egy cuki plüss macit kaptam. Huntertől egy olyan pólót kaptam amin egy közös képünk és egy Hunter Rowland is may boyfriend- es pólót.

---------------------- másnap ----------------


Reggel a csengőre ébredtem fel.
Megérkezett Mark.
- NYITOM- ordítom el magam de amilor ki nyitottam az ajtót nem csak Mark ált ott hanem anya is.
- uram agyám anya- öleltem meg mind a ketten sírva fakadtunk de nyugi csak az öröm hatására.
- ki az szivem? - jön le Hunter. Olyan kis cuki egy szál gagyában vánszorgott oda hozzám a ha még kócos volt.
- csá Mark- köszönt oda neki
-Csá bro
-ömm jó napot- köszönt kicsit zavartan anyának.
- szia én vagyok Ashley anyukája te lehetsz Hunter igaz?
- igen ő az.

Már egy ideje beszélgetünk anyával mikor egyszer csak anya arrébb húz hogy mondani akar valamit nekem.
- halgatlak
- figyelj.lányom a bátyáddal beszéltem hogy jó lenne a hozzám költöznétek.
- mi? Oda költöznénk hozzád New Yourk ba?
- igen nem lenne jó csak mi hárman.
- de izé nagyon jó lenne csak....
- Hunter tudom hogy nem akarod elengedni de ragaszkodom hozzá hogy velem gyertek.
- jó csak agy egy kos kondolkodási időt
- jó de holnap indulunk
- mi máris nem az képtelenség
- de muszály úgyhogy pakolj össze holna15:00-kor indulunk.
- jó
- na ez a beszéd kislány
- jött mögém Mark.
- mehetünk anya?
- persze fiam.
- Hunter beszélhetnék veled
- persze kicsim mondjad
- gyere a szobába
- na figyelek- ültle az ágyra
- na szóval...-kezdtem bele a mondandómba.
- anya  kitalálta hogy költözzünk hozzá New Yourkba Markkal. És holnap indulunk.
- mi nem mehetsz el abba belefogok halni.
- ne beszélj ilyeneket te nem fogsz belehalni te egy nagyon jó srác vagy és találsz majd magadnak mást
- nem is igaz te vagy életem első és utólsó szerelme
De meg kell értened hogy el kell mennem.
- mi el kell menned és ezt mégis mikor akartad elmondani?- ne Mary meghallotta a beszélgetést ne ne ne.
- Mary várj én sem akarok elmenni de musz....- az összes fiú a nappaliban van ne ezt is elszúrtam ne.
-szóval elmész- mondta Brandon
- el de nem akarok de mihelyt lehet találkozunk jó
- igen- hangzott el a válasz az összes fiútól.

Itt is lenne a kövi rész ez most nem lettolyan hosszú mint az előző. Vasárnap új rész

Puszi❤

Egy rossz döntés, vagy mégsem?Where stories live. Discover now