12. fejezet

12 2 0
                                    

~~~~~~~~~2év múlva~~~~~~~~~
Ma van öt teljes éve hogy Hunterrel szakítottam és hogy azt mondtam neki hogy majd öt év múlva keressen meg hogy még mindig szeret. -Vajön eljön?- kérdezem a most már friss házas életet élő Maryt. Igen jól gondolod Jacob megkérte a kezét.
- persze hogy eljön különben nem kérte volna el a címed- nyugtatgat Jacob. Várj mi? Hunter megkérdezte a címem? És csengettek
-Nyíítooom!!!!!
- Hell....-
- Hunteeeer- ugrottam a nyakába.
-Te Te...- nem tudok megszólalni.
- igen. Eljöttem.- csókol meg. A csókcsatánkat a telefonom zavarta meg. Megnézem és Márk neve villant fel rajta.
-Hallo?
- Szia hugi figyi értem tudsz jönni?
-öhm igen hol vagy?
- Tudod amikor össze vesztem Jázminnal és elmentem abba a bárba
- aha tudom
- most is itt vagyok
-tizenöt perc és ott vagyok- és bontottam a vonalat.
- ki volt az?- kérdezte Hunter.
- Márk volt az érte kell mennem jössz velem?
- ha nem gond- erre csak megcsókoltam. Útközben mindent elmondtunk egymásnak Hunterrel az elmúlt években történt velünk. Jól is mondtam tizenöt perc alatt ott is voltunk. Haza fele márk mindent elmondott hogy mi történt. Álítólag szakított Amandával mert Amanda terhes lett és nem akarja a babát de Márk pedig igenis akarja.



-----9hónappal később------

A kórházban:
Ma megyünk haza. Hunterrel és a kis Mollyval. Igen Molly a mi kis lányunk.

Az elmúlt kilenc hónapban nem igen történt semmi különös. Bár az igaz hogy Hunterrel össze házasodtunk.

A ruhám:

A ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Most szállunk br a kocsiba és már otthon is vagyunk.
Otthon az egész család várt minket. Mindenki örült hogy egészséges lett a kis Molly. Mindanom sem kell fura egy életem volt Hunterrel DE nem bánom.

Belegondolni is fura hogy csak egy rádió hívással kezdődött az egész.

Mary és Jacob is ottvolt és persze mind a két gyerekük is. Ja igen Maryéknrk ikreik vannak. Egy lány: Adél és egy fiú:Max. Nagyon boldogok így négyen.

És most hogy itt van mindenki aki számít bátran kimondhatom hogy itt a VÉGE. Remélem tetszett az én történetem. Sziasztok!

Wao itt a VÉGE. Elsem hiszem. Tudom nagyon sokat késett ez a rész de nagyon sokszor át is kellet írnom hogy jó legye a befejezés. Remélem tetszett nektek. Ha szeretnétek belőle 2. Évadot akkor jelezzétek.
Pusziii😘😍❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy rossz döntés, vagy mégsem?Where stories live. Discover now