-De Mary attól hogy most Jacob elment nyaralni nem kell félteni ha szeret akkor örökkéveled marad! Igaz?-nyugtatom a barátnőm.3 év után most ment el az egyikük a legtöbb időre. De hogy mit is értek az alatt hogy legtöbb időre? Hát azt hogy Jacob 2 hónapra elutazott Londonba. De hogy mi is történt az elmúlt 2 évben? Hát én össze jöttem Maxival. Maxi egy nagyon okos és aranyos gyerek. Ma lenne az 1 éves évfordulónk. De én már nem szeretem őt. Vagyis már a 3. hónapban kiszerettem belőle. Igen jól gondolod azóta csak színészkedek és csak szenvedek mikor meg kell őt csókolnom az elején még elment próbáltam Huntert oda képzelni de mostanra már az se megy. Szóval enyi volt az elmúlt 3 évben.
- igazad lehet Ash. Bár te mikor akarod Maxinak elmondani az igazat? - a francba mért is mondtam el neki? Ja mer a barátnőm.
- majd vagy nem tudom de nem ma az biztos!
- csengettek.
-nyíííítooooooommm!- ordítom el magam.
- Maxiiii- ugrok a fiúm nyakába. Nem bírom lehet igaza van Marynek. Elmondom neki!
-Maxi. Mondhatok valamit?
- Persze.babám nekem bármit!- de kis cuki
- Már egy ideje nem vagyok beléd szerelmes. Már csak barátként tekintek rád. Bocsi.- hu ezen is túl vagyunk.
-Büdös ribanc a francba kellett nekem össze jönni veled!- már meg sem lepődöm. Nem fáj annál jobban hogy elveszétettem Huntert annál már semmi sem fáj jobban. Sőt örülök neki hogy vége a kapcsolatunknakHali tudom hogy egy hosszabb részt igértem de hosszabb részhez több idő kell és ez a rész egy kis töltelék rész. De remélem hogy tetszik! Puszii❤💋