- szia- jött be a szobámba Mark
- csá
- mit csinálsz?
- tudod ma van Jonas szülinapja és neki készülök egy különleges meglepivel!- adtam meg a választ
- te most komolyan szerelmes vagy belé. - jelentette ki.
- de hogy én csak barát ként tekintek rá. Amugy is most azt akarom hogy a volt csajával össze jöjjön újra - elegem van. Hogy miért? Ugye már egy ideje ismerem Jonast és Mark mindig azt hiszi hogy szeretem. De NEM SZERETEM!
- ok. Na de gyere ebédelnk.--------------Ebéd után------------
13:34
Mindjárt mennem kel Jonassal ugy beszéltük meg hogy 14:00-kor találkozunk a közeli parkban. Ja igen az ajámdékommal vagyis Barbival úgy beszéltük hogy eljön a házunkhoz. Ez így is lett.
- NYITOOOOOM - ordítottam el magam. Ja ténylek egyedül vagyok itthon na mindegy. Ja igen anyának elkellett mennie munkába Mark pedig lelépett a haverjaival.
- szia
- szia- ölelt meg Barbi
- figyu nekem még át kell öltöznöm de mindjárt indulhatunk.
------------------- A parkban ----------------
Már öt perce várok Jonasra. Jó öt percel hamarabb jöttem mint ahogy megbeszéltük.
- szia- jött oda Jonas
- BOLDOG SZÜLINAPOT JONAS- kiabáltam el magam. Jó lehet hogy egy cseppet nagyon hangosan mivel egy néni nagyon megnézett magának.
- köszi- ölelt meg.
- és ez vagy is ő lenne az ajándékom....- erre nagyot nézet. Szegény nem is számított.
- Barbi gyere elő!
- ne ezt nem hiszem Ash nem hiszem el ho......- na igen itt jött elő Barbi és Jonas elsírta magát?!
- köszönöm nagyön köszönöm!- ölelt meg
- na de ne engem ölelgess hanem Barbarát- adtam neki ki a parancsot. Ő rögtön oda szaladt az említett lányhoz. Nagyon jó volt ilyen boldognak látni őket. Erről eszembe jutott hogy mi is így néztünk ki Hunterrel. Jobbnak láttam ha most megyek. Így is tettem. Mikor haza mentem bedőltem az ágyamba és tárcsásztam egy számot.
( H: Hunter, A: Ashley)H: halo ki az?
A: szia én vagyok az Hunter.
H: Ash?
A: igen.
H: mi az miért sírsz?- a hangjától elkeztem még jobban sírni.
H: hol vagy?
A: otthon
H: tíz perc és ott vagyok.- és bontotta a vonalat nagy nehezem észhez tértem. Gyorsan rendbe szedtem magamat. Hunter igazat mondott kevesebb mint tíz perc múlva itt is volt.
- szia- én nem köszöntem vissza hanem a nyakába ugrottam és ujra elkezdtem sírni. Miután nehezen de sikeresen megnyugtatott mindent elmondtam neki.
- sajnálom- mondta. Nem válaszoltam. Helyette megcsókoltam.
- nem kezdhetnénk ujra?- kérdezte. Olyan cuki volt. Nem tudtam neki válaszolni csak bólogattam.----------------más nap --------------------
Ma kezdődik a suli vagyis 1 óra múlva.
Miután elvégeztem a reggeli rutinomat elkezdtem keresgélni valami normális ruháért. Meg is találtam a tökéletes ruha darabot.---------------------a suliban-----------------
Itt ülok Mary mellet az utolsó órán. Eddig nagyon tetszik ez a suli. A tánarok valami eszméletlen kedvesek.
-Ash át jössz ma hozzánk?
- Igen
- Nos akkor gyerekek én egyit szerettem volna közölni veletek. Most pedig kérlek mutatkozzatok be. Mondjuk kezdjük ebből a sorból.- mondta az új ofőnk Mrs. Black. Már mindjárt én jövök ne már. Igen jól gondolod nagyon félek de legalább Mary itt van mellettem.
- Az én nevem Mary Adams. 16 éves leszek. Most költöztünk ide a legjobb barátnőmhöz. Van egy barátom is akit elkellet hagynom a költözés miatt. De legalább Ashleyvel egy városban lakhatunk újra.
- az én nevem Ashley Simphson. És körülbelül ugyan az mint Marynek. Csak nekem más a szerelmem.Ez a nap is eltelt. Elég unalmas volt. Maryvel suli után elmentünk fagyizni. Szegény olyan szerencsétlen hogy neki ment valami "nagy fej" gyereknek és az összes fagyi a srácon kötött ki ami egy cseppet vicces volt. Na igen ilyen az én legjobb barátnőm. Este csak tévét néztem de hamar bele untam és elmentem letusolni. Miután mindennel végeztem bebújtam a pihe-puha ágyikómba.
----------------------Másnap-----------------
Reggel a telefonom csipogására keltem. Gyorsan felöltöztem és már mentem is le a konyhába ott anyával és Markkal találtam szembe magam.
-reggelt
- neked is kicsim- mondta anya és egy tál gofrit rakott le elém.
-csá hugi.- nyomott egy puszit a homlokomra.- majd este jövök!
- hova mész delután?-érdeklődtem
- Alexhez- és már el is ment.
- ma átjöhet Mary?
- persze- erre csak egy puszit és szaladtam az ajtóban áló barátnőmhöz. Felvettem a deszkám és már mentünk is suliba.
Elkezdődött az első óra ami nem más volt mint matek. A kedvenc órám! Ja bocs mégsem. Az óra közepén belépett az osztály főnök. Valami olyat mondott hogy egy új osztársunk lesz. Na ja igen és itt jött az a rész amilor nem is tudom talán amitől féltékeny lettem. Mivel az új osztály társunk nem más mi t Hunter. Persze mikor a lányok meglátták rögtön elkezdtek vele fotózkodni. Ez még nem volt nagy dolog de azt majd máskor mondom el.😉És itt is lennék az új résszel tudom tudom már rég volt rész és ez is elég rövid lett de nem volt se időm se ikhletem
Puszi😘❤