Geçmişin kalıntıları

182 28 10
                                    

Daha 8 yaşındaydım annesiz ve babasız bir kızdım amcamla yaşayarak hayata devam ediyordum birgün amcamın yengemi öldürmesi ve işkenceye düşkün olması beni de etkiliyordu. yengemi parçalara bölüp bavula koymuştu sonrada çöpe attı hiçbirşey yokmuş gibi davranması ve soğukkanlı olması cinayet işlediğini belirtmiyordu bile.

birgün eve misafir gelmişti ne ben nede amcam sevmezdik misafirleri. Gelen bir adamdı amcamın onu içeri çağırması üzerine eve giren adamın kafasına büyük bir odunla darbe atmıştı adam yere yığıldı kafası kanlar içersinde kalması bana çok zevk vermişti.

"ah kan kokusu" diye mırıldanarak adamın yaralı yerine parmaklarımı geçirerek oydum. Bunu üzerine amcam

"Evet lavin kan kokusu enfes birşey alışcaksın daha çok seveceksin hadi bu adamı banyoya götürelim"

merak içinde apar topar banyoya götürüp ellerini ve ayaklarını bağladık adam baygın bir şekilde küvet te yatıyordu. Amcamın tamirhanelerde kullandığı araç ve gereçleri getirmesi beni şaşırtmıştı ne yapacağını merak içinde bekledim.

"Ne yapacaksın bunlarla?"

"Adamın derisini yüzeceğim lavin katılmak ister misin?"

İçimi bir anda korku ve merak sarmıştı getirdiği aletlerden birini elime aldım adı tornavidaydı adamın gözleri açıktı ilk elimdeki tornavidaya baktım ve adamın gözlerine soktum gözlerini oymamla kanların fıçkırması bir oldu diğer gözünü de aynı şekilde parçaladım bu beni çok etkilemişti. Bu ilk yaptığım hareket bende kişisel ruh bozukluğu yaratmıştı..

Arkadaşlar hayal gücüme dayanarak bir hikaye yazmak istedim umarım beğenirsiniz okunmaya göre devamı gelecek yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.

KANLI KONTESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin