Arkadaslar bu soylenenler korrcedir fakat ben turkcesini yaziyorum. Yani siz korece olarak dusunun 😏
"Hey!Baek yu ri buraya gel seni ahmak"dedi Kim Soo won. Kosarak uzaklastim ondan cunku biliyordum bana ne yapacaklarini. O da beni kovaliyordu sonra onume birden Shin rae jin cikti. Ne yapacagimi bilemedim. Ikiside beni kolumtan tutuup yere atti. Artik sabrim tasmisti
cunku bi 1 degil 2 degil. Vampir guclerim hadi... ise yaraman lazim. Evet oldu onlari bir isirikta yere serdim. NE YAPTIM BEN!Ya biri gorduyse derken.Nam ju chin "SEN BIR VAMPIRSIN"diyerek yanimdan kosarak uzaklasti. Beni gormustu. Panik icinde yerden kalktim. Hemen sinifa kostum cantami alip bu okuldan bir an once gitmek icin. Ama sinifa girdigimde buyuk bir bagirisma koptu."Gercekten vampirmi"
"Ciddi olamassin"
"Bunca zaman koynumuzda vampir mi beslemisiz. Cidden..."
"Millet susun bizide isirmasin"Ve bunca sacma sapan laf...Hemen cantami aldim. Goz yaslari icinde okuldan eve dogru kosmaya basladim . Eve geldigimde annem ve babam beni soru yagmutuna tutmustu. Evet bildiniz. Onlarda Vampirdi. Odama girdigimde kiz kardesimin Beak Hi Jin yatagina uzanmis muzik dinliyordu. Benim agladigimi gorunce hemen yanima geldi beni yatagimin ustune oturttu.
"Yinemi ogrendiler. Bu kacinci okul degistirisin abla"
"Evet yine ogrendiler"
"Abla yer okul degistirdiginden 1 hafta sonra eve agliyarak gelmenden biktim. Kendini cok uzuyorsun. Okumayi bira..."
"Sakin cumleni tamamlama. Hayaller-
im oldugunu bilmiyormusun?""Tamam. Ben sana bi kan getireyim"
"Bekle. Biktigim birsey daha var. Insanlarin boyle bi durumdayken su icmesi fakat bizim kan icmemiz. Garip..."
Onun birsey demesine izin vermeden yatagima yatip gozlerimi kapadim. Ama bir turlu uyku tutmuyordu. Belkide VAMPIR oldugumdandir? Simdi beni Han dong ki ile ayni okula yazdiracaklarmis! O manyakten yeteri kadar biktim zaten. Neden boyle? Iste bunlari dusunurken sanki birdaha yasamak istemezcesine ruyaya daldim. Ama ne mumkun olmek BEN VAMPIR olunca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben Vampirim...
FantasyBir seyleri saklamak bu kadar zormuydu. Korede kacacak delik bulamamak. Sadece ailenin vampir oldugunu bilmesi... Neden bu kadar zorki hayat. Ya sevdigim cocuk. Su okulun popiler cocugu. Ona ne demeli...