BV-3

14 3 3
                                    

O.Onu gordum. Ayni siniftayiz. Bana saskin saskin bakiyordu. Bir sure sessiz kaldiktan sonra matematik ogretmenimin omzuma dokunmasiyla kendime geldim.

"Meraba arkadaslar. Ben Beak Yu Ri. Iyi anlasalim"

Bir kizin yanindaki bos sirayi gostermesi ile yanina gecip oturdum.

"Meraba. Ooo ammada guzel kizsin. Lee hyun Ae nin hic sansi kalmadi. Sey...Ben Yoon Ji Woo."

"Bende Beak yu ri"

"Isminde guzel. Yok yok kizin hic sansi kalmadi. Sen beni simdi anlamiyosun ama ben Sung Jae Min in sana nasil baktigini gordum. O bizim okulumuzun en popiler cocugudur. Tim kizlar pesinde kosar."

"Hoca geldi!Selam dur"

Sinif baskaninin uyarisiyla hepimiz hocamizi selamladik.

"Omo.Aissss. Bu siralarin hali ne cocuklar!Sizin yerlerinizi degistirecegim.Kizim sen. Yenimisin bakiyim"

"Evet hocam yeni. Ismide  Beak Yu Ri" (sung jae min)

Tenefus zili calmisti. Herkes siralarinin altinfan telefonlarini cikarip oynamaya baslamisti bile. Ben siniftan cikip tuvalete yoneldim. Ve arkamdan 3 kiz daha; Park yong jae,Kim soo won ve Shin rae jin. Beni duvara kistirdilar.

"Anlasilan bizim Sung Jae Min sana tutulmus ahmak."

"Aaaaa.Lee hyun ae cok seviyodu Jae Min i yazik oldu desene!"

"Kizlarr okula yeni geldi. Boyle davranmayalim. Daha sert olunki ne oldugumuzu gorsun"

Ve Park yong jin in eli havada bana vurmasini bekliyordum. Ama biri elini tuttu. HAN DONG KI!? Sonrada kolumdan tutup kosmaya basladi. Kizlardan baya uzaklasinca durduk.

"Iyimisin?Vurdular mi?"

"Iyiyim. Tesekkur ederim"

"Hı? Madem kendini iyi hissediyodun vursana kizim ne bekliyosun. Ayrica sdnin ders saatinde koridorda ne isin var?"

"Kitap...Sanane asil senin burda ne isin var"

"Herkesin okumaya hakki var."

"Hey kosma!Orasi benim sinifim!Ne benim sinifimmi!!!!"

Bende kosmaya basladim. Ve kapiyi calarak girdim. Hoca yerleri degistirmisti bile ben Kang Hi Chung
ile oturuyordum. Cantami alip sirama yerlestim. Ama etragima baktigimda herkesin toparlandigini gordum. Okul bitmisti.

"Catiya gel"(Shin rae jin)

Bu kizlar ne bicim sey boyle ya. Ama tabikide gitmiyecektim. Yoksa aniden vampir guclerimi kullarirdim ve tabiki YAKALANIRDIM! Siniftan hatta okuldan cikmistim. Metroya yuruyordum kulakliklarim kulagimda. Biri kulakligimin bir tanesini kulagidan cekti ve kendi kulagina takti. Kim?Sung Jae Min!

"Metroya binicem kulakligimi verirmisin?"

"Ayni metroya biniyoruz unuttunmu?"

Dogru ya! Sabahta gormustum onu nasilda unuttu su kafa! Metro geldi ve ikimizde bindik. Kulaklik oldugundan fazla kipirdayamiyorduk ama... Arkamdan bi kadinin itmesiyle Jae Min e yapistim.

"Kadin ittide sey yani ozur dilerim "

"Onemli degil."

Ve bir tebessum atip metrodan indi. Simdi neden benim ve diger tum kizlarin bu cocuktan hoslandigini anladim. O nasil bir gulus omo! Kendimi boyle disuncelere kaptirirken kafami cama vurdum. Baya bi sertce. Neyseki daha fazla rezil olmadan gelmistim eve. Derin bir oh cektim. Hemen ustumu degistirdim. Ve annem,babam ve kardesime Han dong ki ile gunumuzu anlattik. Tabi o kizlari degil. O bir sirdi artik bu dunyayi asamayacak kadar kucuk kalan. Benimkide bir aşkti hic gercek olacagina inanilmayan. Neden mi? BEN VAMPIRIM!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ben Vampirim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin