Tanışma (2. Bölüm)

68 5 4
                                    

Dolunay'dan
Uyandığımda yataktaydım , bayılmadan önce uyandığım yerdeydim. Etrafıma baktığımda bana bakan bir çift göz ile karşılaştım. Yataktan kalkmaya yeltendiğimde uyandığımı görüp yanıma geldi.

"İyi misin?" Diye sordu.
Başımı olumlu anlamda salladım.
"Sabah mutfaktayken koridordan bir gürültü geldi , bakmak için geldiğimde yerde yatıyordun senin için endişelendim ." Dedi.
"Sağol. " dedim.
İçimde bu çocuğu karşı iyi bir his vardı.
"Kaç saattir uyuyorum?" Diye sordum.
"3 buçuk" dedi.
Bir anda aklıma Hande'nin söyledikleri geldi ve yataktan fırladım. Çocuk yüzünde şaşkın bir ifadeyle bana bakarken. Apar topar evden evden çıktım , arkama baktım peşimden geliyordu.
Ona baktım ve " peşimden gelmene gerek yok." Dedim.
"Ne olduğunu söylemeden hiçbir yere gidemezsin , senin için endişeleniyorum ." Dedi.
Yaşadığım anın stresiyle
"Neden benim için endişeleniyorsun ki , beni tanımıyorsun bile!" Diyerek çıkıştım.
Ama o sakin bir şekilde " O zaman tanışalım. " Dedi ve bana elini uzattı ve "Berk " Dedi.
Elini sıktım ve "Dolunay" dedim.
O an içimde bir kıpırtı olmuştu.
"Acelem var ve gitmem gerek. " diyerek ona baktım.
" Tamam izin ver seni ben götüreyim." Dedi.
Gerek olmadığını söylesemde beni umursamıyordu ve sonunda beni ikna etmeyi başardı. Arabaya bindik , Berk hastaneye doğru sürmeye başladı.
Arabaya sessizlik hakimdi , sessizliği bozarak "Dün gece buraya nasıl geldim?" Dedim.
"Barda sızmıştın bende seni güvende olman için benim evime getirdim , merak etme aramızda bir şey olmadı ." Dedi.
Yarım saat sonra hastaneye gelmeyi başarmıştık. Hastanenin kapısından geçtiğim gibi koşar adımlarla sekreterin masasına doğru gittim , kıza
"Ayla Derener" Dedim.
Kız bana onun yani annemin kaldığı odayı söyleyince koşar adımlarla asansöre bindim , çocuk hiçbir şey söylemeden yanımda duruyordu.
" Buraya kadar gelmen yeterli , benim için endişelenmeni gerektirecek bir durum yok ." Dedim. Asansör durdu ve inerken
"Senin yanında gelmezsem gözüm arkada kalır." Dedi.
"Sen bilirsin ." Dedim ve odaya doğru yola koyulduk.

SİYAHTAN GRİYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin