Hastane ( 3. Bölüm part1)

25 4 1
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle bütün okuyucularımdan çok çok çok özür diliyorum. Yaklaşık bir aydır bölüm gelmiyor ama en kısa sürede bunu telafi edeceğim. 'Tanıtım( 1. Bölüm )' de baya bir ekleme yaptım bir göz atmanızı tavsiye ederim.


"Sen bilirsin." Dedim ve odaya doğru yola koyulduk.

Odaya girdiğimde kapının tam karşısında yatakta doğrulmaya ve serumunu çıkarmaya çalışan annem görüş alanıma girdi.
Koşarak yanına gittim ve serumunu çıkarmasını engellemeye çalıştım. Beni görünce ayağa kalkmaya yeltendi ama onu tekrar yerine yatırdım. Bana sinirle bakıp
"Ne işin var burada!" Diye tısladı.
Evet, annem benim geceleri eve gelmememden şüphelenmiş ve beni takip etmiş, benim sürtük olduğumu öğrenince herkese benim öldüğümü söylemiş.
"Anne lütfen böyle söyleme" dedim ağlamaklı çıkan sesimle , evet benim zaafımda annemdi onun bana böyle yapmasına , ona ufacık bir zarar gelmesine dayanamıyordum.
"Bana sakın anne deme sen benim kızım değilsin." Diye bağırdı. "Ben seni böyle yetiştirmemiştim , sen yüzümü kara çıkardın..." durmadan bağırıp aşağılıyordu. Birşey demeye gücüm kalmamıştı artık. Yapabileceğim birşey yoktu. Onu çok seviyordum. Aklıma gelen şeyle bir anda kalakaldım, buraya benimle birlikte gelen çocuğu tamamen unutmuştum . Hemen arkamı döndüğümde kapı pervazına yaşlanmış bir şekilde bizi izliyordu. Tekrar önüme döndüğümde annem onu farketmiş olacak ki o tarafa doğru bakıyordu.
Açıklamak için ağzımı açtığımda annem konuştu
"Yoksa bu da altına girdiğin adamlardan biri mi? " söylediği şeye ağzım açık kalmıştı. Bunu bu kadar açık dille söylemesi beni utandırmıştı.
Hemen bir açıklama yapmam gerekiyordu ama ne söylemem gerektiğini bilmiyordum ilk aklıma gelen şeyi söyledim
"Hayır ! O benim sevgilim , ben artık öyle bir insan değilim anne."

Çocuğa baktığımda halinden memnun bir ifadeyle bana bakıyordu. Bir an itiraz edecek diye çok korkmuştum fakat o halinden oldukça memnundu.
Annem ise ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu, bu sefer şaşırma sırası ondaydı. Gözleri yaşarmıştı.
"Kızım sen ciddi misin?" Diye sordu.
Ben bana kızım demesine sevinirken halinden oldukça memnun olan Berk konuştu
"Evet efendim , biz sevgiliyiz ve birbirimizi çok seviyoruz." Dedi ve yanıma gelip beni belimden tutup kendine çekti. Şaşkınca anneme bakınca gözlerinin dolduğunu gördüm. Benim de gözlerim dolmaya başlamıştı. Bu anı hiçbir şeye değişmezdim.

Vote ve yorum atmayı unutmayınn.

SİYAHTAN GRİYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin