Hastane (3. Bölüm Part2)

12 2 0
                                    

  Anneme bakınca gözlerinin dolduğunu gördüm. Benimde gözlerim dolmaya başlamıştı. Bu anı hiç bir şeye değişmezdim.











    Ben bunları düşünürken annem ile Berk birbirleriyle konuşmaya başlamışlardı bile. Onları böyle gördüğümde mutluluğum ikiye katlanmıştı.  Annem mutlu görünüyordu , bu bile benim için yeterli bir sebepti. Anneme bakınca yanına gelmem için bir işaret yaptı. Heyecanımı bastırıp ürkek adımlarla yanına gittim. Yanına gelince eliyle oturmam için işaret yaptı. Hemen baş ucundaki tekli koltuğa oturdum. Ben oturduktan sonra konuşmaya başladı.

" Buraya geldiğinde sana bu kadar kötü davrandığım için özür dilerim kızım , ne olursa olsun sana o kadar kötü davranmamam gerekirdi , iyi ki buraya gelip beni bu delikanlıyla tanıştırdın, artık gerçekten değiştiğine inanıyorum , lütfen yüzümü kara çıkarma güzel kızım."

   Ne diyeceğimi bilemiyordum, annem uzun zaman sonra bana ikinci defa kızım diyordu.

"Merak etme anne yüzünü kara çıkarmayacağım , lütfen bana güven anne yine eski günlerdeki gibi olalım , bana eskisi gibi kızım de , seni üzdüğüm için beni affet anne."

"Ben seni çoktan affettim bile kızım."

Kendimi daha fazla tutamayıp gözyaşlarımı serbest bıraktım , ama bu sefer ki mutluluktandı.

SİYAHTAN GRİYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin