1. Prima zi !

788 35 22
                                    

Un zgomot puternic se aude in camera .   Deranjata de sunetul chinuitor care ma zgârie pe creier , încep sa mormai ceva neînțeles nici de mine si imi deschid ochi . Opresc alarma cu lene si ma așez din nou cu capul pe perna . Nici nu apuc sa imi închid ochi ca usa camerei se deschide si se tranteste in următoarea clipa la loc . In camera isi face apariția Darcy cu un zâmbet tâmp pe fata . Se arunca deasupra mea si incepe să râdă ca o maniaca in serie .

-Darcy cum dracu poti sa fi asa de vesela cand astazi începem liceu , sigur nu te-ai lovit dimineata asta la cap ?

O întreb eu încă cu ochi închisi nevrând sa ii deschid , este asa de bine sa stai tolanita in pat ,imi vine sa plâng doar cand ma gândesc ca trebe sa imi părăsesc iubirea pentru 6 ore ,adica patul .

-Cum sa nu fiu bucuroasa , adica totuși putin trista din cauza ca o sa imi lipsească ceilalți prieteni . Dar sa privim partea buna , am auzit ca la liceu sunt niște baieti sexi încât iti vine sa te lingi pe buze , cine știe poate iti găsești si tu unul .

Intr-o secunda am început sa rad pana nu am mai putut , eu sa imi găsesc un iubit , buna gluma asta .

-Sigur , spun eu sarcastica ridicându-ma din pat mergând spre oglinda din camera care se afla in apropierea mea .

-Eu vorbesc serios , cine știe ce se poate intampla .

-Iti pun eu Darcy , nimic . Nu am nevoie de un iubit , mai ales sti ca nu prea suport rasa masculină .

-Atunci sa înțeleg ca esti pe alta categorie , ma întreaba Darcy amuzanta ,dar eu saturată de aceasta discuție oftez si ii zic sa ma lase sa ma îmbrac , si asa si face nu trebuie sa ii mai spun de doua ori .

Imi scot dintr-un sertar lenjeria si pornesc spre baie . Pornesc apa de la dus si imi prind parul intr-un coc sa nu imi ud parul . Dupa ce stau mai bine de 15 minute care mi sau părut ca au trecut ca viteza lumini . Imi i-au lenjeria pe mine si pornesc spre sifonierul cu haine . Imi aleg o pereche de pantaloni cu talie albastri , si un tricou din cauza ca afara încă mai era cald ,dar totuși imi i-au o jacheta din material care vine in V si sa nu uitam de minunați mei tenisi converse negri . Imi pun la gât lantisorul cu inima primit de la mama mea chiar inainte sa moara . Imi ondulez parul brunet cu ondulatorul si magie , sunt gata .

Ies grabita din camera si bat la usa camerei lui Darcy care este vizavi . Nici nu mai aștept sa imi mai răspundă ca apăsas pe clanță deschizând usa .

In fata mea se afla Darcy care era aproape identic îmbrăcată ca mine . Avea blugi negri un tricou alb si o jacheta maro strâmtă pe corp si in picioare o pereche de pantofi cu platforma negri . Parul blond era prins in coada si la vârfuri find ondulat lejer .
Sunt asa de invidioasa pe ea chiar daca nu ar trebui , este cu mult mai frumoasa ca mine , trăsăturile ei erau pronunțate lăsând un aspect superb . Pe lânga mine , parul brunet si lung , ochi căprui si trăsături de uitat .

-Ce mai aștepți Em , haide , spune ea trecând pe lânga mine fericita .

-Asteapta-ma si pe mine Darcy !

Am început sa fug dupa ea ca sa o ajung , am mers amândouă in bucătărie si am găsit un bilețel de la tata ca este la serviciu si nu ne poate duce . Minunat !

-Ziua noastră norocoasa Em , acuma o sa părem asa rebele coborând din mașina doar noi doua , ca niște dive pe covorul roșu .

-Te ambalezi ca un suc , sa mor eu de nu .

-Bine ,bosumflata mica ce esti .

Am strigat in urma ei ca nu sunt bosumflata , chiar daca uneori eram . Am urcat in mașina lui Darcy si in 25 de minute am ajuns in fata liceului .

Virgin GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum