5.Cosmar

256 25 0
                                    

În jurul meu trona întunericul, era liniște. Îmi agitam mâinile în fața ochilor fără le văd. M-am hotărât investighez locul în care ma aflam așa , picioarele mi-au luat înainte. Mergeam înainte fără o destinație anume, vroiam văd ce o aflu în locul pustiu. Vezna era pretutindeni în jurul meu. Am luat loc jos în momentul în care presupuneam că mergeam de ore ,m-am lăsat pe spate inchizând ochi. Mâinile erau lângă trupul meu,nu aveam unde să mă duc,eram pierdută in agonie,asa că am adormint. Un zgomot surzitor se auzi in depărtare. Speriată, m-am ridicat de jos si am luat-o la fuga. Nu imi mai simțeam picioarele,imi erau grele si dupa câteva minute nu le-am mai simțit deloc căzând în genunchi si cu mâinile in fața. Panicată am atins solul,si ca să vezi sticlă. Eram într-un cub de sticlă si lucrul asta mă făcu să tremur de neliniste.  În spatele meu se auzi apă,aşa ca am dat să  mă întorc dar ceva sau cineva nu mă lăsa.

-Îmi pare bine să te revăd.

Am înghițit în sec ,mâinile lui calde se plimbau pe corpul meu înghețat de frig.

-Cine esti? L-am întrebat cu reținere,aveam un vag sentiment că îl cunosc dar fară sens,nu puteam gândi in momente ca astea.

-Sfârsitul tău iubito.

Imi sopti in ureche dupa imi asternu un sărut cald pe umăr,in momentul ăsta ar trebui să îl îndepărtez,dar mă simt bine în preajma necunoscutului,nu m-am simțit niciodată mai împăcată ca si acum.

-O să te astept o eternitate.

Si dispărut, eram în camera mea banală si fără suflet. De două luni visez acelasi vis, nimic nu se schimbă, stiu că in întunericul ăla imi pierd mințile.

Arunc o privire ceasului si vad că am la dispozitie jumătate de oră până o sa pornesc la drum .

Foindu-mă in pat realizez că astăzi după scoală trebuie să lucrez la un proiect cu Xender .

Minunat.

Înaintez spre sifonier si îl deschid scoțând o pereche de pantaloni visini împreună cu un hanorac drăguț.

Le îmbrac după ce am facut un duş fierbinte aruncând aura tristă la gunoi.

Cand ajung in bucătarie Darcy si tata deja mânancă micul dejun.

-Vrei să iei loc la masă cu noi Emily, mă întreabă tata simțind un gol in stomac in momentul in care refuz politicos.

-Em,nu ai mâncat zilele astea nimic,zice prietena mea clar îngrijorată.

-O să le împachetez,nu vă faceți griji in privința mea .

Nu ii mai las să zică ceva si pornesc ies pe uşă. Darcy poate să meargă singură cu masina ei,am nevoie de liniste.

***

Muream de somn in ultima oră de Chimie,parcă ceasul se opri în loc .Nu eram încântată că trebuie să dau ochi cu Xender,dar altă soluție nu am .

La sfârșitul orei profesoara ne mai ținu încă 11 minute în plus să îi explice colegului meu Alex nu stiu ce problemă, de parcă nu era de ajuns.

Pe holuri nu mai era nimeni ,doar eu si umbra mea . Înaintez spre dreapta , ies din închisoarea elevilor. După cum m-am asteptam un Ferrari sta lângă poarta liceului asteptandu-mă pe mine.

Clasic.

Xender lăsa capul jos ,si mă privește. Dicid ca ar fi cazul să nu mai stau aici ca o proastă si să urc in masină, fac proiectul cu Xender la el acasă, il prezentăm, luăm 10 si amin.

-Ai întârziat. Spune aruncând cu săgeți in mine .

Virgin GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum