3.Xender

323 31 1
                                    

-Xender tu o să faci proiectul cu Domnișoara Martin.

Zici că ma lovit o cometă asa am primit eu vestea.

Se așează pe locul de lângă mine și îmi face cu ochiul.

Oftez și îmi trântesc capul de lemnul rece al bănci.

Ce am făcut rău pe lumea asta de ma pedepsești asa?

Mi-am ridicat capul intr-o clipită când am simtit respiratia caldă a nenorocitului de lânga mine. Cine se crede,să se aproprie aşa de mult de mine.Data vitoare la ora de istorie o sa imi scriu pe frunte „nu te apropia de mine ".

-Pardon,ai auzit de spatiu intim,ce încerci să faci ?

-Imi pare rau,dar nu,încă nu am terminat discuția din parcare.

Pe asta să o creadă el,mi-am spus punctul de vedere, amin.

Îmi trag scaunul departe de el si privesc în mijlocul clasei.

Aud un marâit din partea colegului meu de bancă,cred ca posibil spus l-am provocat.

Asta nu a fost o idee bună deloc Emily.

Sunt de acord cu asta prin simplul fapt ca simt ceva cald pe coapsa mea.
Ochii imi fug repede sub bancă ca să vadă ce se petrece.

Mă uit la Xender într-o clipită,ce crede că face,si cine ia dat permisiunea să mă atingă.

Ce zici Em il distrugem?

Totalmente de acord trebuie sa mă gândesc la ceva rapid pentru ca mâna lui urcă mai sus si se apropie la destinația la care vrea sa ajunga brunetul din dreapta mea.

-Termină,nu mă atinge idiotule, spun printre dinţi si il lovesc peste mână.

-Imi place cum suna din gura ta cuvântul idiot,ingeras esti o adevărată enigmă.

Cred că isi bate joc de mine,defapt asta si face. Si eu trebuie să fac un proiect cu el, poate ar fi mai usor sa ii zic profesorului că nu sunt deacord cu partenerul meu de lucru si ca este o persoană insolentă.

-Idiotul naibi,spun eu in soapta in momentul in care ii simt respiratia pe obraz.

-Avem un alint nou domisoara?

Perfect acum are si auz de vampir,poate fi mai rău de atat.Ii trimit o privire urata care ii dă de inteles că trebuie să aibe grija ce vorbe scoate pe gura.Dar el doar zâmbeste ca un nătâng cea ce si este prin multe alte sinonime.

Acum puteam sa ii privesc corpul bine lucrat, la fel și hainele. Nu erau mult de spus despre ele. Negru. Dar, îl făceau sa arata atât de sexi. Pantaloni i se mulau perfect pe picioarele tonifiante. Tricoul era unul larg și lung. Refuz sa cred ca un băiat ca el poate sa fie asa o jigodie.

Imi pun mainile pe banca si imping scaunul ca să mă ridic. Merg spre catedra profesorului cu Xender in urma mea, presupun.

-Mă scuzați Domnule Micle as vrea să discutăm 5 minute,credeti că se poate.

Acum trebuie să îmi pun creierul meu genial la contribuție să nu fiu nevoită să fac proiectul cu găgăuța asta.

-Desigur Domnișoară Martin,cu ce vă pot fi de folos ?

-Imi cer scuze că vă spun cu toată sinceritatea dar nu vreau sa fac proiectul cu Xender.

Vocea mea era robotică,pregătită ca la carte. Profesorul Micle mă privi încercând să isi dea seama care ii treaba.

Costumul, miau. Îl face asa de sexi. Cine dracu i-ar da peste 40 de ani?
 
Mă plesnesc mintal, conștientă ca am o conștiința tâmpită care pana si la profesorul meu se dă.

-Eu nu sunt deacor cu Emily,eu solicit că trebuie sa facem proiectul împreună.

Vocea brunetului tatuat se auzi în spatele meu. O sa il omor, mă jur că nu o să mă apuce ziua de mâini intreg si o sa ma asigur să nu mai poată sa faca copii ,ma aduce la disperare . Eu care am crezut că o să îi tacă gura aia minunată a lui si o să mă lase pe mine să vorbesc.

Gură minunată zici , întreb la ce poate fi bună înafară de vorbit .

Esti pe lista cea neagră cretino,asa ca ar fi bine să taci in momente ca acesta.Minunat,am ajuns asa o proasta incat mă cert cu constinţa mea.

-Îmi pare rău domnișoară Martin dar nu se poate să îți schimbi partenerul.

Am pufnit supărată, asa ceva nu poate fi posibil. Am dat sa trec pe lângă Xender dar el ma prins de braț.

-Mâine după școală facem proiectul la mine acasă.

N-ar avea noroc, dacă mâine ma atinge sau se dă la mine, ii dau foc.

-Bine, spun eu și ies din clasă. O văd pe Darcy povestind de zori cu o fată pe care am văzut-o astăzi cu mine în clasa. Nu stau să mă gândesc și pornesc spre ele.

O ating pe umăr pe Darcy, se întoarce și îmi zâmbește.

-O bună Em,de ce ai stat așa de mult în clasa?

Oftez zgomotos și mă strâmb la gândul ca mâine o sa merg la Xender acasă, domnul fie cu mine.

Virgin GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum