9. Izbândă

358 27 10
                                    

Ma lasat pentru putin timp jos urmand ca noi doi să ajungem in pat. Nu stiam cum ar trebui să reactionez. Stiu doar ca ne sărutam si se simte a naibi de bine. Poate că iluzia de a te simti iubită este mai puternică ca si orice. Stiam,defapt eram mai mult ca sigură ca este gresit că nu il incerc indepărtez sau orice altceva.

Buzele lui erau moi si calde in contact cu buzele mele care erau reci. Gura lui imi alina clavicula sarutand-o usor. Mi-am lasat capul pe spate si m-am arcuit sub trupul lui. Gandurile mi s-au pierdut in momentul in care am ajuns eu deasupra lui.

Am căscat gura de uimire formand un perfect perfect "o". Nu stiam ce ma apucat,impulsul de a ma simti bine chiar daca pentru putin timp, era mult mai puternic decat rațiunea gândurilor.

L-am sărutat. Asa cum nu am mai făcut cu nimeni. I-am muscat usor buza inferioară de jos, el scoțând un mic geamăt. Zambeam in sărut simțind că eram superioară.

Se îndepărta de mine si imi zise:

-Aveam dreptate. Esti un mic dracusor până si in pat.

M-am tras din brațele si il priveam acuma din picioare el fiind inca in pat pe spate. Si-a luat o perna punând-o sub cap. Asteapta sa ii tin morală. Nici pomeneală, frumuselul asta o să regrete ca s-a nascut.

I-am raspuns cu un zâmbet cuceritor.

-Aveai dreptate,tu nu te înșeli. Oricum, cred ca umflatura din pantaloni tai nu este prea fericită.

Se uita in jos. Schita o încrentătură si ma privi din nou. Vrea sa ma atingă dar eu mă retrag la laptop care se afla pe jos.

Incep sa ma joc dand click pe ecran,asteptând sa mi se alature. Dar nu o face.

-Ai nevoie de invitatie specială? De fapt acolo este baia. Poti sa iti faci o laba fericită, ma descurc sa fac proiectul si de una singura.

Lupt cu roseata din obraji. Chiar nu imi vine sa cred ca am spus asta.

-Nu-i nevoie, doar de aia te am pe tine aici, micuto.

Spune el cu o voce groasă. Era deja nervos. N-are decat sa fie. Si-o merită. În minte îmi aparu povestea fetei roșcate. Oare cum o chema. Mustacesc un timp și îmi aduc aminte ca o cheamă Sybilla.

Tresar speriata când în camera apare un băiat înalt de 1,90 tuns scurt și roșcat. Arata bine, chiar dacă era slab.

-O bună, nu știam ca deranjez. Ma cheamă Nick, prietenul lui Xender.

Numele asta părea asa de cunoscut. Stiam ca l-am mai auzit. Dar unde?

-Nick, poți pleca. Sunt în regulă. Am treaba de făcut.

Brunetul îl ruga sa plece din priviri. Xender era agitat, și nu știam de ce. Ce se întâmplă?

-Scuze frate, nu știam ca ea e pe lista ta. Puteam pune pariu ca nu ii mai virgină. Aveai dreptate.

-Lista, întreb eu nedumerita. Cuvintele lui Nick se avapora în aer. Simt ca aerul mi se blochează și nu mai pot respira.
Săracă Sybilla, ce o fi văzut la nenorocitul asta?

-A da, eu sunt noua voastră achiziție.

-Ce tot spui acolo, ma întreabă Xender care se ridicase între timp în picioare. Isi musca buza de jos nervos.

Fac și eu la fel. Ma ridic și ma apropi de Nick. Își mijeste ochii căprui spre mine. Nu ezit și ii trag o palmă.

Duce mână la locul rănit șuierand din dinți. Il simt pe Xender în spatele meu.

-Ce dracu, femeie nebuna. Ce te-a apucat, ma întreabă Nick nervos.

-Scuze, dar fața ta cerea pumni sau palmi. Nu este vina mea, zic cu voce inocenta.

O tensiune se lasă în cameră, nimeni nu mai spune nimic. Nick dă să mă împingă și eu mă feresc, mai încearcă încă o data, dar acum Xender este în fața mea, blocând haosul din jur.

-Xender, ce faci?

Zbiară Nick din toți plămâni.

-Sa nu cumva să o atingi, spune Xender cu nervozitate.

Dar Nick nu îl ascultă, vrea sa treacă pe lângă el dar brunetul îl prinde de tricoul albastru. Amândoi se privesc, unul mai nervos ca celalalt.

-Omule, ce crezi ca faci? Cumva ii iei apărarea unei fete?

Nick pare confuz, își duce mâinile în defensiva smulgandu-se din mâinile băiatului.

-Nu-i treaba ta, tună Xender după care ma prinde de mână, vrea sa iasă din camera dar eu am altceva în gând.

-Dacă vrei sa ști pentru ce a fost asta, îți zic. Cred ca săracă Sybilla a suferit mai mult ca tine. Adu-ți aminte de asta jigodie.

Nick apare în fata mea vrând sa îmi explice cine este șeful și cine nu.

Dar palma nu mai apare. Las aerul sa îmi iasă din plămâni. Deschid ochi cu viteza melcului turbat și rămân socata când vad ce se petrece.

Xender ma aparat de Nick,nu pot sa cred.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Virgin GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum