Nu il bag in seamă. Ii mai arunc o privire si incep să ii scriu lui Darcy mesaje. Simt că mă priveste dar nu am de gând să clarific asta. Oftez si mă intorc privindu-l.
-Nu mă mai privi,esti enervant,spun agitandu-mă neincetat in scaunul masini.
-Enervant,imi place. Am fost făcut la viata mea in multe feluri,dar nu enervant.
Zâmbi. De aceasta data nu mai era tipicul zâmbet vicios. O clipă imi dădu impresia a unui baiat care m-as putea indragosti,dar aparentele nu duc departe. Aveam privilegiul de a privi o alta persoană. Zăpăcită de lucrurile care le gandeam m-am incruntat vizibil nemultumita.
Începuse sa ploaie neîncetat. Stropi mici de apa se loveau brutal de asfaltul cald. Sunetul făcut de apa care zdrobea necontenit geamurile mașini ma calmă vizibil.
M-am lăsat pe spate, făcându-mă comoda. Mușchi încordați începeau să se relaxeze. Noaptea trecută își lasă amprenta pe mine. Oboseala era vizibilă,mai ales în ultimile ore petrecute la liceu. Eram sigură că ceva era neinregula cu mine. Același vis, același sentiment, sentimentul de pierzanie, agonie, nu ma lasa în pace. Frigul care trona în jurul meu îl mai simt și acum în oase. Un cutremur scurt mă cuprinse pentru puțin timp.
O atingere fina îmi mângâie obrazul. Forțând să deschid ochi care erau lipiți. Dar ei nu mă ascultară făcând opusul.
-Am ajuns.
Șopti o voce groasă bărbătească, care sună în același timp melodioasa.
Ochi mi se deschiseră într-o secundă precum ai pocni din degete. Eram în altă lume cu gândul încât am uitat unde mă aflu și cu cine.
Mi-am tras vocea care era răgușită. Presimteam ca urmează o răceală urâtă.
-Aaa, scuze, eram pe punctul să adorm.
Nu puteam să cred că pentru puțin timp am uitat cine este însoțitorul meu. Lumea gândurilor pare mult mai reală decât în acea în care trăim pierzând noțiunea timpului real.
Cum spunea mama cand incasam o notă mică la școală, "învață dacă vrei să ajungi departe, nu contează ce rezultat ai optinut, tu trebuie să fi mereu optimistă și bună cu cei din jurul tău".Și mă straduiam din răsputeri să îi urmez sfaturile, sperand, ca ea mă privește de sus fiind mândră de mine ca am reușit. Chiar dacă știam că ea nu este prezentă fizic, eu sunt o parte din ea care mai poate schimba ceva în viata, să fiu spre exemplu o învățătoare, educand copii care vor creste în societate,lăsând amprenta pe fiecare, simțindu-mă bine și împăcată că am sădit și eu ceva. Nu o umbră ștearsă fără cusur.
Dezorientată am împins ușa cu putere făcându-mi loc sa ies pe mica crăpătură.
-Aceasta este casa ta?
Uimirea față de această casa era demărginită. Casa mea era de doua ori mai mica ca aceasta.
O cută ii apăruse între sprâncene privind locuința ca și cum nu înțelege de ce sunt asa de mirată.
Tatăl meu avea un salariu bun, străduindu-se ca eu și Darcy să nu ducem lipsă de nimic. Nu eram o familie săracă, pot să zic că bani nu erau o problemă. Bani nu o aduceau pe mama acasă, sau pe tatăl meu care era mai mult plecat decât prezent în viata noastră. Plecat tot timpul cu afaceri. Uneori stătea o săptămână, sau poate, chiar mai bine de atâtat.
-Da,spuse pornind spre pietrișul din fata lui. Nu mai spuse nimic doar îmi mai aruncă o privire fugitivă lăsându-mă in mijlocul drumului. Nu se mai obosite sa parcheze masina în garaj .
Am înaintat pe poteca uitându-mă la casa mare vopsita în verde închis, care îmi lasă un gust acru în gura. Ca și atunci când mănânci bomboane cu lichior.
Deja el era în casa așteptând sa întru și eu. Îmi închise oricum ușa în nas asa ca am fost nevoita sa bat la ușa.
-Frumos din partea ta, machos.
Fac un pas în spate speriata când ușa se deschide brusc. Aștept sa ii vad prea bine cunoscut chip al lui Xender. Clipesc de doua ori, sperând ca am halucinații, acest lucru defapt era chiar realitatea.
David sprijinit de tocul uși doar într-o pereche de boxeri. Știu ca nu ar trebui să privesc ca o obsedata,chiar nu pot sa ma împotrivesc precum o ață groasa mă ține pe loc si îmi spune că tu trebuie sa stai și sa privești aceasta ființă.
Parca nu gândeam eu. Hormonii își fac de cap, în timp ce corpul meu reacționează. Simt ca încep sa transpir. Daca m-ar vedea Darcy în acest moment ar fi mai mult ca și susprimsa ca nu îmi feresc privirea.
Îmi dreg glasul și încerc sa nu ma bâlbâi:
-Aaa, bună.
-Bună Emily, ce plăcere să te văd.
-Las-o în pace casanova, și marș și te îmbracă cu haine pana când Emily nu cade din picioare.
Vocea lui Xender face un ecou în imensa casă. David își privește corpul și pare că doar acum își da seama de înfățișarea lui.
CITEȘTI
Virgin Girl
RomanceEmily Martin este o fata obișnuită care locuieste cu tatăl sau si cea mai buna prietena in New york . Dupa un incident la liceul ei , este nevoită sa se mute la Academia EF New York , impreuna cu Darcy . In liceu exista o singură regula „Nimeni nu t...