Imi simt față în flăcări. Nu inteleg cum David nu exprimă vreo emoție,pentru el părând ca cineva să îl vadă dezbrăcat era un lucru normal . De aia nu inteleg eu băieți, sunt o adevarata enigmă pentru mine.
-Scuze,intra te rog in casă.
Se dă la o parte si ma lăsa să înaintez in casă. Chiar mă întrebam cat mai are de gând să mă țină la uşă.
Sentimentul de neliniște ii luă locul celui de rușine. Cum David ma lăsat de una singura in mijlocul holului fără să mă anunțe că pleacă la etaj văzând într-o clipită cum îmi intoarce spatele . Nu stiam ce ar trebui să fac acum. Chiar dacă am venit totusi să fac un proiect cu Xender, nu cred ca este potrivit să încep să urlu cât pot de tare să aflu că el unde este sau alte tîmpenii.
Pareti albi îmi dădeau o oarecare tenta de relaxare chiar dacă nu este cazul. Casa părea îngrijită si curată. Mă întreb cine o mentine aşa. Nu mi-l imaginez pe Xender dând cu aspiratorul sau stergand praful. Am chicotit la gândul ăsta.
Acasă la mine este mai tot timpul dezordine dacă nu fac eu curat . Ea fiind leneşă de fel. Eu eram opusul fetei petrecărețe care stia cand să vorbească. Dezavantajul era că îmi plăcea să dau cărțile pe față. Dacă cunosteam o persoana ii spunea ce mă deranjează sau dacă nu îmi place ceva. Semănăm cu mama in acest punct.
David îsi făcu si el aparența peste putin timp.
-Unde este Xender.
-Este in garaj. A primit un telefon si a fost nevoit să răspundă.
-Acuma si-a mai găsit timp să vorbească la telefon. Nu am toata ziua la dispozitie să îl astept. Stiam că trebuia să fac proiectul de una singură doar să ii trec numele că a participat si el .
Nu eram bucuroasă de cele auzite .Astăzi aveam o programare la psiholog si din cauza lui a trebuit să amân.
-Dar ce nervoasă esti tu. Nu credeam că in nici cinci minute o să iti sară capacele de nervi.
Xender era in spatele meu. Si-a pus mâna pe spatele meu dar l-am ciupit de braț incercand sa il fac să înțeleagă că nu are voie să ma atingă .
M-am intors cu față la el . Si mi-am dat seama ca de fapt el se juca mintal cu mine.
-Esti sadic.
Mai aveam putin si luam o tigaie si ii facem cunostintă cu ea.
-Cum zici tu,păpușă!
Am vrut să ii arunct cateva cuvinte usturătoare,dar nu ma lasa nici sa ii zic doua cuvinte că mi-a intors spatele. Revoltată l-am urmat. Nu l-am băgat in seama pe David când a încercat sa imi zică sa mă linistesc.
Xender a scos din frigider o sticla cu lapte,a desfacut capacul si a inceput să bea din ea. Ce maniere, nu a auzit de cuvântul pahar.
-Xender,ai de gând să ne apucăm astazi de proiectul ala.
Am rostit propoziția cât de calm am putut încercând să nu atat nici o emotie.
-Desigur, rostise si el la fel de calm ca si mine.
L-am urmat la etaj in liniste fără să scot un cuvant. In scurt timp ajunsesem in camera lui . Camera era spatioasa decorat cu un birou si alte chesti de băieți. Patul era mare, dacă mă uit bine cred că ar putea dormi cinci persoane in el si tot ar mai avea loc de o persoană. Un calculator negru era poziționat langa sifonierul cu haine. Sa nu mai spun ca era mai mare ca si al meu. Am venit de 20 de minute in casa asta dar presimt că înnebunesc.
-Deci ce mai astepti, hai să ne apucăm de proiect.
Am scos zece foi din rucsacul pe care il aveam in spate impreuna cu locul pixul meu preferat. M-am asezat pe jos asteptând ca si el să facă la fel. Era agitat si nu stiam de ce. După ce se invartise de doua ori prin cameră mă privi prelung si se așezase langa mine cu un laptop in brate.
Xender mi-a smuls pixul din mana când am vrut să scriu . Am incercat să îl recuperez dar fără succes.
-Dami-l inapoi boule.
Nu stiam ce ma apucat dar într-o secunda m-am aruncat peste el. Am inceput să îl lovesc in piept dar nu afisa vreo durere. Cand am obosit din tentativa mea de ai face rău mi-am asezat capul pe pieptul sau.
Si atunci am realizat ca statea pe el. Am ridicat privirea timidă si l-am privit rusinata. Constiinta imi urlă in cap ca sunt o mare proasta.
Respiram cu greu,iesind din pieptul meu gafaieli. Xender gafâia la fel ca mine. Si-a apropiat față lui de a mea.
Am vrut să stiu ce gândeste el in momentul asta,dar stiam ca acest lucru nu este posibil.Nu stiam ce avea de gând să facă. Am tresărit când mâna lui îmi mângâia obrazul stâng. Mă privi cu o intensitate in ochi incat am inceput să tremur. Mâna lui puternica îmi strangea coapsa,determinadu-ma sa gem . El înghiți în sec si mă ridică de pe jos. Mi-am incolacit picioarele in jurul lui.
Ii simțeam umflatura din pantaloni.
CITEȘTI
Virgin Girl
RomanceEmily Martin este o fata obișnuită care locuieste cu tatăl sau si cea mai buna prietena in New york . Dupa un incident la liceul ei , este nevoită sa se mute la Academia EF New York , impreuna cu Darcy . In liceu exista o singură regula „Nimeni nu t...