-Darcy am un proiect de făcut la Istorie.
-Și care ii problema, ție îți place să faci proiecte.
-Dar nu o să îl fac singură, trebuie să îl fac cu Xender.
-Cine este Xender? Întreabă Darcy privindu-mă curioasă, ma uit și la fata roșcată care stă cu gura căscată, oare ce s-o fi întâmplat cu ea?
-Mai ți minte prima noastră zi de școală și de băieți aia îmbrăcati in negru cu tatuaje? Băiatul cu ochi albaștri, îți suna cunoscut?
-Nu am cum să îi uit scumpo, arată foarte sexi toți.
-Am de făcut un proiect cu unul dintre ei mâine după școală la el acasă.
-Scuze că mă bag în discuțiile voastre, dar vreau să te avertizez să ai grijă în privința lui Xender.
Darcy o privi pe roșcată și o intrebă:
-Ce vrei să spui Sybilla?
Roșcata medită câteva secunde, apoi adaugă fără să ne privească :
-Cum voi sunteți elevele noi în acest liceu nu știți cea mai importantă regula.
Sybilla își împreună degetele de la mâini și înaintă către ieșirea liceului, noi fiind în spatele ei și așteptând să continue povestea.
-Regula este ca nimeni să nu mai fie virgin.
O privesc pe Darcy așteptând să îmi zică că Sybilla este nebună dar pare că este pe altă lume.
-Am auzit ceva despre asta la ora de Franceză. Sybilla dacă noi încă mai suntem virgine, ce o să se întâmple?
Sybilla înghiți in sec și își bagă mâna în părul bogat. Îl ciufuli trăgând de el ca să ii fie peste față.
-Atunci avem o mare problemă, vreau să vă feriți de Xender și de grupul lui.
-De ce, întreabă Darcy băgată în ceață la fel ca mine.
-O să încerce să te seducă, pe tine sau Emily.
-Vrea să între în chiloți nostri, mai pe scurt Syb, ce mama naibii este și asta.
-Dacă nu Xender, unul din grupul lui.
-Doar eu văd că asta ii o prostie, zic eu indignată.
-Asta am crezut și eu pană anul trecut când am ajuns eu pe lista lor.
Ajunse la mașina mea, am deschis portiera aruncându-mă în următoarea secundă pe scaun.
-Fetelor, aș zice că ar fi mai bine să mergem la o cafenea, ne întreabă Darcy și noi doua dăm din cap.Ieșind din parcare, am mers la cea mai apropiata cafenea.
Am oprit mașina la o mică cafenea. Nu erau prea mulți clienți, considerând ca era localul perfect .
M-am așezat la a doua masă care era plasată chiar lângă geam. Îmi plăcea din ce mai mult locul. Darcy se puse în drepta mea și Sybilla in capătul mesei.
-Toate fetele de la noi din liceu nu mai sunt virgine, zice Sybilla într-un moment de răscruce, după aia trăncănește ca nici ea nu mai ii.
-Cum ii asta posibil?
Sunt dată peste cap, am un nod în gât ca și atunci când îmi vine să plâng, întâmplările din seara aia își fac loc în mintea mea. Închid ochii, și dau aerul din plămâni pe gură. Darcy mă strânge de mână, dându-și seama că nu mă simt prea bine.
CITEȘTI
Virgin Girl
RomanceEmily Martin este o fata obișnuită care locuieste cu tatăl sau si cea mai buna prietena in New york . Dupa un incident la liceul ei , este nevoită sa se mute la Academia EF New York , impreuna cu Darcy . In liceu exista o singură regula „Nimeni nu t...