Yeni bir Hayat

20 3 0
                                    

Beren gözlerini bir odada açtı. Çınar: İyi misiniz Beren hanım?
Beren: İyiyim. Fakat buraya nasıl geldim?
- Bayıldınız sonra...
Beren utanarak elini başına koydu.
-Ben, ben özür dilerim.

Çınar hafifçe gülümseyerek: önemli değil. Yarın yeni bir güne uyanacağız. Artık bir şirketin iki varisiyiz. Umarım bu benim sizin ve bu şirket için en doğru karardır.
Beren : Bende öyle umuyorum.
Beren'in gözleri doldu ve ayağa kalkmaya çalıştı. Son kezde olsa babasını görmek istiyordu. Bir an babasının mezar taşını gördü. Kendi kendine:
Eymen Kandemir ruhuna Fatiha...

Bir an içine hüzün çöktü.
-Neyse yarın için çok işim var. Gidip hazırlanmam gerek.
Çınar: Biraz dinleseydiniz. Bu arada da birbirimizi tanımış olurduk.
Beren çok ısrar etmedi: Peki.
- Çınar bey bana kendinizi tanıtın. Sizi o kadar iyi tanımıyorum. En son 5 yaşındayken görmüştüm sizi. Sonra anneniz sizi Hollanda'ya kaçırmıştı.

Çınarın gözler doldu.
Beren: Beni mazur görün. Sizi üzmek istemem.
Çınar: Önemli değil. Zaten hepsi geçmişte kaldı. Şu an buradayım. Babamın yanındayım. Zaten annem öldü. Bu konuları çoktan kapattım ben.
Beren çekinerek: Merak ediyorum fakat anneniz neden ölmüştü?
Çınar gerçeği açıklandı ama zaten kızın üzgün olduğunu düşünerek: Hastaydı, dedi.
Anlıyorum. Sizinle sohbet etmek güzeldi. Babanız için üzgünüm Allah rahmet eylesin.
Beren bir şey demedi ve arabasına binip oradan uzaklaştı.
                                                           ♡♡♡

Eve vardığında hüngür hüngür ağladı. Üstünü çıkarıp büyük bir hırsla bahçesindeki yüzme havuzuna girdi. Hizmetçileri onun için üzgünlerdi.

En sonunda evin kahyası Can bey dayanamayıp:
- Beren hanım ölenle ölünmez. Babanız bunu görseydi asıl bu halinize dayanamayıp ölürdü.
- Anlamıyorsunuz babam bir hiç uğruna lanet olası annem yüzünden öldü.
Kahya gözlerini kısıp uzaklara baktı: Annenize böyle demeyin zira o sizi dokuz ay karnında taşıyan, bir ömür boyu bakan kadındır.

Beren sinirlendi havluyu alıp odasına gitti ve kapıyı büyük bir gürültüyle çarptı.
                                                            ♡♡♡

Sırma Saçlı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin