Acı

20 1 0
                                    

-Tüh sevgili arkadaşın çok güzel trip atıyor.
Beren çileden çıkmış gibiydi:
-Sarhoşsun ve ne dediğini bilmiyorsun o yüzden sus.

Çınar ileri gittiğinin farkına vardı:
-Özür dilerim. Kendimde değilim.

Beren:
-Haklısın, yoksa senin gibi birinden bu tarz davranışları beklemem.
Çınar kendini toparladı. Kızın gözüne gireyim derken resmen gözünden düşecekti. O yüzden:
- Geç oldu. Zaten Burak'ta gitmiş. İstersen seni eve bırakayım.
-Gerek yok Çınar. Arabamla geldim zaten. Güzel bir kutlama yapalım derken her şey berbat oldu.

Çınar ona hak verdi. Sonuçta bu ortaklık güzel şeylerin başlangıcı olacaktı ama daha ilk günden her şey berbat olmuştu  bile...

                                                                               ¤¤¤

Burak eve vardığında kendini sersemlemiş hissediyordu. Çok fazla bira içmişti zaten. Sabah olunca ilk işi muhtemelen Çınar'ın ağzını burnunu dağıtmak olacaktı.

Burak çok çekici ve zarif bir insandı. Ama sevdiği insan elinden alınırsa tanınmayacak hale gelirdi. Bu da etrafındaki kişileri korkuturdu. Bu yüzden kimse onu kızdırmamaya çalışırdı. Kızınca ela gözleri kızarırdı. Kumral saçları savrulurdu. Kasları ise sadece duvara vurmaya yarardı. Bu yüzden bir çok kadın onunla ilişkiye girmek istemez, çekici olmasını ciddi ilişkiler için yetersiz bulurdu.

Ama o bir tek Beren'e karşı nazikti. Bu yüzden Beren kadınların neden onu bir türlü sevmediğini anlayamazdı.
Bu saf ve masum insan bu yüzden yıllardır Burak'ın onu sevdiğini anlayamadı. Burak daha anlatmak için ne yapacağını bilmiyordu. Ama sabredecekti. Sonuçta evlenen insanlar bile bu kadar kısa bir zamanda evlenmiyorlardı.

Beren telaşla Burağı aradı:
-Neredesin? Senin için ne kadar endişelendiriyor biliyor musun?
-Hayır senin o sırada çoktan ayakların yerden kesilmişti bile.

Beren cevap veremedi:
- Bak Burak ben çok özür dilerim, ben...
Devamını gertiremedi.
Burak lakait bir tavırla:
- O sana aşkını verdi sen de ona bedenini öyle mi ?
Burak çizgiyi aşmıştı. Berin'in gözünden bir damla yaş süzüldü:
- Benim böyle bir terbiyesizlik yapabileceğimi nasıl düşünürsün? Ben senin gibi her gün ayrı biriyle ilişkiye GİRMİYORUM!

Berin çok sinirlenmişti. Kendi kendine hızla karşısında duran uçuruma doğru baktı ve telefonu Burağın yüzüne kapadı. Kader bir hançer daha sağlamıştı ona... Gri gözleriyle masmavi göklere baktı:
-Ben kaderimi yaşamak için değil, onu değiştirmek için varım!

Sırma Saçlı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin