Ahojky, jde se na to!
První recenze je pro Kristlana na její knihu 17. Listopadu!!
Cover= mohl by být lepší, ale tento naprosto úžasně vystihuje atmosféru, takže to je tak trochu slovo přes slovo.. . Ovšem, špatný není! Ale kniha, jako je tato, by si zasloužila lepší, výraznější.:))
Gramatika= Pár chybiček by se našlo, šlo ale vidět že jsi si dala velice záležet, takže tam chyb bylo naprosté minimum. (Zjistíš níž.)
Děj/pointa= Upřímně? Vyrazilo to nám oběma dech... My a dějepis, no, nejsme parťáci co se hned objímají, ale tohle? To nám přišlo jako něco jiného, dojemného a naprosto úchvatného, vystihla jsi téměř naprosto přesně, lehce vzdálenou minulost, popsala emoce.. .
Je vidět, že jsi zkušenější autor a máš nějakou minulost, přesně tak, jako tento příběh. :DTvoje vyjadřování/ popis osob= Vyjadřování bylo opravdu úžasné, vžily jsme se jak do doby, tak do hlavní hrdinky, (jak jsi tam ještě zapletla tu babičku.. Bylo tam více emocí, tím pádem i lepší fantazie.) Opravdu skvělá práce, i když, u hlavní postavy jsme doumaly, jak vypadá, a vůbec, i ostatní... To bys mohla více rozepsat, ovšem k lehké short story se to moc nehodí, že? :)
Co nás zaujalo= Zaujal nás celkový děj příběhu, originalita a to, že jsi vůbec něco takového napsala, klobouk dolů! Opravdu!! Ne každý píše takovýto typ příběhu, netroufne si na to... Ty jsi to ještě k tomu vydala přesně na 17.11.2016!! ♡
Co bychom změnily= V jedné větě se vyskytlo dvakrát slovo mě, což působí jaksi pohoršeně.. ,,Šla jsem k hlavním dveřím a okolo mě na mě koukali mé obrázky." První mě by tam být vůbec nemuselo. Vypadalo by to lépe. ;)
Co nás pobavilo= K ději jako tento, není nic, co by mě pobavilo, byl až moc depresivní, ovšem už po sto padesáté = tím je to úplně dokonalé!
Názor čtenářů= Přišlo nám hloupé se tady ptát, jednoduše, všichni komentovali stylem SUPER a tak podobně. :) Takže tak. ;)
Snad se ti naše recenze líbí a nepřijde ti moc kritická! ♡
Pro ostatní:
Máme teď trochu zpoždění s těmi recenzemi, přihlásilo se nám jich hodně najednou a ještě do toho škola a vše... Snad vám nevadí, když budete na svou recenzi muset chvíli počkat. Děkujeme za pochopení! :) ♡Kiki a Týna :3
ČTEŠ
Recenze (uzavřeno, ukončeno)
RandomNázev mluví za vše! Recenze pro kohokoliv, kdykoliv! ♡ UKONČENO, UZAVŘENO!