DALŠÍ recenze pro SabiThu
Užijte si jí a věřte, že bude plná očekávání!
Předem bychom chtěly napsat, že tato kniha, na kterou teď děláme recenzi, má opravdu něco přes pouhé 1K přečtení, což není fér...
Nyní k recenzi.♡Cover= Cover byl snad jediný, co jsme po několika stránkách začaly silně nechápat- proč? Byly bychom rády za autorčino vysvětlení.
Cover byl vážně moc krásný a musel dát práci tomu, kdo ho dělal, ale nějak nám nesedí do příběhu, vůbec. Což nás malinko zmátlo a v podstatě dost i zklamalo, ovšem, možná jde o opravdu nějaky důvod, který jsme přehlédly.Gramatika = Gramatika byla vážně skvělá, je vidět, že jsi si dala moc záležet, v jedné kapitole se ale objevilo pár vět, kde bylo opakované jedno slovo dvakrát.
Děj/pointa= Do děje jsme se bezkonkurenčně zamilovaly a jsme rády, že jsme měly tu příležitost si ho přečíst, tímto ho opravdu vřele doporučujeme všem! Doslova nás uchvátil nápad se zápisníkem a s celkovou minulostí, také nás dost dostal do kolen epilog, kde jsi psala, že tvou inspirací byl článek o sebevraždě! Naprosto nás to uneslo na dlouhé vlně velmi čteného příběhu, u kterého nechcete přestat číst, za žádnou cenu. Skutečně. Zkrátka, tvůj příběh nás naprosto motivoval a podle veškerých komentů, nejsme samy.
Vaše vyjadřování/ popis osob= Opět, lehce jsme doumaly, jak vypadá hlavní postava, všechny ostatní byli napsány tak, že se do příběhu popis úžasně hodil, že? Ale u hlavní postavy jsme prostě přemýšlely, kdo že to vlastně je. Ovšem, její povahu jsme si představily dokonale, veškeré tvoje emoce, pocity byly napsány skvostně.
Co nás zaujalo= Velice nás zaujal úplný konec, ztráta zápisníku a třídenní volno v práci, jehož dny strávila ve své minulosti, tedy na farmě. Také nás dost zaujal tvůj styl psaní, výše už zmíněný popis emocí, ztrát a nálezů.
Co bychom změnily= Z našeho hlediska bychom vskutku neměnily nic.
Co nás pobavilo= Upřímně? Opravdu se nám zvedly koutky do úsměvu v momentu, kdy jela na farmu v malinkém autobuse a musela přetrpět jízdu s otravným řidičem, věčně zpívajíc hrozné melodie písní a ke všemu vedle sebe cítit smrad slepice. xDD Velmi dobře napsané, opravdu.Názor čtenářů=
♡♡♡
Snad jsi z naší recenze šťastná! ♡
Kiki a Týna :)
ČTEŠ
Recenze (uzavřeno, ukončeno)
RandomNázev mluví za vše! Recenze pro kohokoliv, kdykoliv! ♡ UKONČENO, UZAVŘENO!