Další recenze pro Pariska_Paris___________________________________________
Cover= Nedá se řadit mezi ty nejlepší, jsme názorů, že zkusit někomu napsat, zda by Ti nějaký neudělal není problém.
V podstatě vidět tenhle obal knihy v obchodě, nedonutí nás nic tam jít.;((Gramatika= Nebyla tak fuj jako u některých příběhů, ovšem také dóóóst silné fujky.
Psát velká písmena tam, kde absolutně nemají co dělat a ke všemu uprostřed věty..
To není správné. Příklad: Jak se Máš? :
Také pozor na I/Y, MĚ/MNĚ/MNE/.
Jak je to s I/Y si můžeš kdekoliv najít.
(Mě osobně to také dělalo dlouho problém= #Kiki)
Ovšem mě, mně a mne má dost specifická pravidla.
Také vynecháváš čárky.Děj/pointa= Děj byl za nás v celku vymyšlený, napsat by jej to chtělo ale kapánek jinak.. Šlo vidět, že příběh sám nemá ani ve tvé hlavě začátek natož konec.
Hlavně poslední kapitola končí větou asi nějak takto; ,,Dochází mi nápady..," což nás dost zklamalo. Chtělo by to více promyslet.
Především se i zamyslet nad hlavníma postavama. Tím narážíme na to, že jestli že hlavní hrdina zjistí, že se před ním objeví nějaká příšera, asi nezaraguje takto: ,,Tak to je hustý!!,"Vaše vyjadřování/popis osob = Vyjadřování nic moc.. Důvod? Osobně Ti radíme více upustit fantazii, zamyslet se nad tím, jak určité věci vnímáš ty a jak je asi bude vnímat osoba ve tvém příběhu.
Ovšem, úplně špatné to nebylo. Co se ale tyče popisování, to bychom nejraději vraždily.. Začít takto:,,Jinak se jmenuji Angelika (čti Angelika)...." ajjaaaj! To jsme vážně kroutily očima o sto šest!
Závorky=NE= to je stejné, jako dát do knihy smajlíky.
Lidi nejsou hloupý, vědí jak se přibližně jména vyslovují.Další děs běs je: ,,Právě teď jsme....," opravdu, to je jak mluvíme, nepíšeš do deníčku, píšeš knihu, příběh..
Raději upusť vlastní fantazii a popiš, jak to tam vypadá.Co nás zaujalo= V celku se nám líbil originální námět.
Co bychom změnily= GRAMATIKUUU!!
A ovšem ten popis...
ČTEŠ
Recenze (uzavřeno, ukončeno)
RandomNázev mluví za vše! Recenze pro kohokoliv, kdykoliv! ♡ UKONČENO, UZAVŘENO!