GAME OVER

38 5 15
                                    

Skrblinda

Hodnocení prvního dojmu, kvůli času, škole a všemu, si nemůžeme dovolit číst naprosto celou knihu, a prosím, respektuje to...Už takto máme zklus a číst, když každý máte dejme tomu +25 kapitol..To by jsme tu byli vážně dlouho.
Takže první dojmy, zdá se mi to i lepší.

Cover=  Dle našeho názorů, ač vystihující, není to ono..
  Lidi, ano, kniha se NEMÁ hodnotit dle obalu..Ale na wattpadu to téměř jinak nejde. A kdo si budeme lhát, neupoutá nás obal, neřešíme, co je uvnitř..Prostě to tak je..
  Ovšem, není nejhorší, je vážně fajn, jen ne tak moc fajn, jak bychom si představovali. :D

Gramatika = Pár chybiček samozřejmě bylo, ale dalo se to přijmout. Zkus jen více hlídat odstavce, překlepy..Jinak super!


Děj/pointa= Užasný, mělo to téměř vše, co má mít. Děj byl napínavý, vždy bylo něco, co nás překvapilo a moc se nám líbil nápad se životem a smrtí..


Vaše vyjadřování/ popis osob= Škoda obrázků.. Opravdu více zazáříte, když osobu popíšete BEZ OBRÁZKŮ. Když její emoce, vzhled, city vůči jiným popíšete normálně. Ne obrázky.
  Ale ano, ty jsi se velice snažil/a a bylo to moc hezký, líbilo se nám to, ale čím více si to budeš trénovat, tím to bude lepší.♥
  Zkuste si to někdy.. Vyberte si nějaký emotivní obrázek, a napište nám do komentářů,(jakou fotmu zvolíte je na vás.-ICH, ER.) Jak se tyto dvě dívky asi cítí... Trápí je něco? Jsou šťastný? Ublížil jim někdo? Co vidí..? Co je donutilo, nebýt šťastný, kdo jim sebral úsměv? Jak vypadají jejich tváře? Jak se cítí..? 

Co mě zaujalo= Zaujal nás hrozně moc nápad smrtiמivota.. Jak Tě to vůbec napadlo? Opravdu krásný, chvála, chvála..!

Co bych změnila= Nejspíš bychom změnili drobnosti stylu psaní, co se myšlenek, řeči apodobně týče. A více se vžít do role hlavního hrdiny. Ne to brát pěkně rychle z kopce, více se s tím, jak se říká, pomazlit.

 
Co mě pobavilo=  Kniha/příběh, sám o sobě vtipná nebyl, byl více napínavý, než vtipný. Ale i to je super! :))

Recenze (uzavřeno, ukončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat