Dnešní recenze pro Quisttie a jeho knihu Agnes!
Cover = Myslíme si, že cover by mohl být rozhodně lepší, je tady na wattpadu plno
lidí, co covery dělají. Zkus se podívat.; ))Vaše vyjadřování/popis osob možná nám to uniklo, ale téměř jsme nevěděly, kdo jak vypadá, agent P byl pavouk, jasný. Agnes hlavní postava..Ale dál? Chtělo by to větší rozsah. V knihách nejde jen o to, že máme hlavní postavu, knihy mnohdy milujeme kvůli fiktivním postavám, kvůli někomu zajímavému. ♡
Co bychom změnili =My bychom příběh osobně celý znovu přečetli a daly mu nový šarm, zcela opravili veškeré nedostatky (kterých bylo bohužel příliš) a pokusili se z něj udělat více.
Gramatika= upřímně jsem zavírala oči před mobilem, tak děsivé to bylo! Už v popisu příběhu chyba hned v první větě. Koncovky, i/y, vyjmenovaná slova, odstavce, přímé věty... Chodíš vůbec do školy na hodiny češtiny?
Děj/pointa = Dost upřímně nám to přišlo spíš jako příběh, jenž budeme číst dětem. Ne příběh, s určitým záměrem. Jo, originalita typu, že šlo o pavouka a dívku byla zvláštní, ale myslím že lidi co chtějí psát FANTASTY na to musejí mít nějaké určité nadání (nic proti tobě) ale zkus si třeba nějakou fantasy knihu přečíst. :))
Mimochodem: dobrý spisovatel NIKDY nedává místo popisů obrázky!!! Kdyby se na tom popracovalo, rozvinul se děj... Bylo by to fajn!Vaše vyjadřování/ popis osob= jak výše zmíněno, obrázky fuj! Vždy psát, psát, psát! Na začátku je sice něco málo, ale je to napsané v takové formě, že si čtenář pod tím nic nepředstaví.
Co nás zaujalo= ehm..... V celku zajímavý námět, na wattpadu jsme zatím nic podobného nečetly.
Co bychom změnily= v podstatě vše. Popis osob, cover, děj, GRAMATIKU..
Co nás pobavilo= tak celé to bylo vtipné! :D Což je bohužel škoda.. :(
Názor čtenářů= zatím nám neodepsali.
Sorry za tu kritiku, ale musela být!
Kiki a Týna :)
ČTEŠ
Recenze (uzavřeno, ukončeno)
AléatoireNázev mluví za vše! Recenze pro kohokoliv, kdykoliv! ♡ UKONČENO, UZAVŘENO!