16.Bölüm "Yalanlar"

114 18 1
                                    

Bölüm Şarkısı: Lee Hi- Can you hear my heart

4Yıl Önce...

Elimde tuttuğum pet şişeyi çöpe atıp onun yanına gittiğimde sargılı eli bilgisayarın klavyesi ile fazla haşır neşirdi. Arkasından boynuna kollarımı dolayıp omzuna çenemi yerleştirip ekrana baktım.

"Hâla bir umudun var . Kusura bakma ama ben artık eskisi gibi heyecanlı değilim" dediğimde eli ile boynuna dökülen saçlarımı karıştırıp "Güzel şeyler olacak" dedi.

Yarım ağız sırıtıp onu tastikledim "Güzel şeyler olacak, her şeye rağmen."

Benim bir hayalim yoktu, olmamıştı da hiçbir zaman. Sadece günü kurtarmaya bakmıştım. Onun vardı, yüksek hayalleri vardı ve ikimizde onun hayaline sıkıca tutunmuştuk.

Ünlü Amerikan bir fotoğrafçının her sene burs verdiği fotoğraf çekme konusu da yetenekli ve geleceği parlak iki kişiden biri olup Amerika'ya gitmek Young Ki için çocukluktan beri bir rüyaydı. Aslında bu hayalini gerçekleştirebilecek bir çok imkan vardı elinde. Ailesi haddinden fazla varlıklıydı. Yinede onlara muhtaç olmak istemiyordu.

Benim ailem ise tam tersi yoksul, rahat bir hayat sürebilmek için benim sesimi doğuştan kısıp beni kendilerini güvence altına alabilmek için yetiştirmişlerdi ve zamanın altın mesleği olan doktorluğu bana biçmişlerdi. Young Ki'nin ailesi ise onun isteklerine karşı çıkıp asil bir aile yakışabilecek bir mesleği ona uygun görmüşlerdi ve onun kesinlikle sanat ile ilgilenmesini istemiyorlardı.

Alone || DaesungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin