- Sasuke! Buna treaba la antrenament!
- Sunt mândru de tine,in fiecare zi devii tot mai agil. ~?~
- Mersi sensei dar totul ti se datorează tie. ~Sasuke~Flash back cu o săptămână în urmă:
Tocmai ce am ieșit de la baie și m-am îmbrăcat intr-un hanorac negru,pantaloni de trening tot negrii iar în picioare mi-am luat o pereche de adidași gri (la media) apoi a intrat idiotul de fratemiu.
- Salut.....de ce arăți așa de posomorât?
- Nu sunt posomorât,sunt doar puțin obosit de la antrenamentele lui Madara.
- Da....uneori exagerează cu asta. Dar in fine nu de asta am venit.
- Ți-ai amintit unde e casa sau ce? *O spun râzând*
- Buna asta dar nu,ști Sasuke că nu prea vin acasă din cauza locului de munca care nu e ușor. Apropo acum că ai împlinit 18 ani trebuie sa dai examenul de intrare în C.I.A.
- Zi ceva ce nu stiu.
- Dacă intri in C.I.A o să il ai ca sensei pe Hatake Kakashi.
- Zău? Din cate am auzit de la Madara e cel mai bun antrenor.
- Da,m-a antrenat și pe mine cât și pe Madara. Sper că ești pregati pentru mâine.
- Da, o să mă descurc și o sa iau punctajul maxim.
- Sunt sigur de asta. Acum scuze trebuie sa plec.
- Pa.După ce pleacat am mers și eu afară să alerg câteva ture de oraș. Cred că am uitat sa ma prezint,sunt Sasuke Uchiha am 18 ani și sunt elev în ultimul an de liceu din Konoha. Cel dinainte care a intrat in camera mea a fost fratele meu mai mare Itachi care lucrează în F.B.I iar Madara al doilea frate care lucrează în C.I.A și s-ar putea să îmi fie coleg daca iau examenul.
În ziua următoare:
Azi e ziua cea mare,ziua în care totul se va schimba radical. Nu o să mai fiu doar un simplu elev de liceu o să fiu agent secret și am sa merg in misiuni de diferite ranguri. Sunt adus la realitate de palma lui Madara care se lipește de spatele meu.
- Oi frățioare nu te gândi la cel mai rău,te-am antrenat de mic ca sa ajungi aici. ~Madara~
- Nu îmi fac griji de asta,stiu că voi lua examenul. Dar tu de ce vi cu mine? Nu mai am 4 ani sa ma duci de mana la magazin. ~Sasuke~
- Defapt aveai 5 și jumatate. Plus vreau sa vad cat de bine te-am pregatit sau să râd daca iei bătaie. ~Madara~
-Mda... ~Sasuke~Am intrat în clădire și am coborât in subsol unde angajații de acolo se antrenau, am stat pe banca așteptând să îmi strige numele.
-Oi ești nou? ~?~
-Da,azi dau examenul. ~Sasuke~
- Eu sunt Uzumaki Naruto. Poate o să fim colegi de echipa. ~Naruto~
- Uchiha Sasuke,stai te-am mai văzut prin liceu ești din 12-C. ~Sasuke~
- Aaaa da mă. Acum mi-am amintit de tine,ești în 12-B am fost la balul vostru dintra 9-a. Pai bafta Sasuke sper sa ne vedem și să fim în aceiași echipa.
- Sasuke Uchiha este chemat in sala 6. ~?~Mi-am luat la revedere de la Naruto și am intrat în încăpere. Testul a durat o oră jumătate,la final când s-au dat rezultatele am luat punctajul maxim. Nici nu ma indoiam,acum mai trebuie sa dau testul practic și o să fiu noul membru al companiei. Mi-am luat o vesta anti gloanțe apoi am pășit pe câmpul de luptă,eram împărțit în 3 mari categorii. 1 Zona de alergare și echilibru printre obstacole. 2 Zona de tragere in ținte. 3 Lupta corp la corp. Floare la ureche mi-am spus.
- Sasuke Uchiha ai trecut examenul de intrare în C.I.A! Felicitări! Poftim vesta companiei noastre. ~Director~
- Va mulțumesc. ~Sasuke~
- Mâine vei incepe sa te antrenezi și să lucrezi aici cot la cot cu ceilalți. Antrenorul tau va fi Hatake Kakashi și Orochimaru. ~Director~
- Am înțeles domnule. ~Sasuke~Am închis ușa de la biroul directorului apoi am ieșit din clădire. Am inspirat adânc dar Madara a sărit din spatele meu și își freacă pumnul de capul meu.
- Asta e fratele meu! Ai trecut examenul cu rezultate maxime! Asta e motiv să sărbătorim. ~Madara~
- De ce să sărbătorim? Era de așteptat să il iau. ~Sasuke~Telefonul îmi bâzâie,era un mesaj de la Itachi in care ma felicita și el. Fac pariu că a intrat în calculatorul de la F.B.I și a intrat în baza de date să vadă rezultatele.
End Flash Back:
- Sasuke mergem la barul Hana? Mor de foame. ~Choji~
- După antrenamentul asta mi s-a făcut și mie foame. ~Sasuke~
- Eu comand o porție de ramen. ~Naruto~
- Cred că și eu. ~Neji~Ne luam ghiozdanele din vestiar și mergem spre localul ales de Choji. Este o seara de vineri în care am avut 3 ore de antrenament cu Orochimaru-sensei. Ah peste 2 zile merg din nou la liceu,era să uit de proiectul pentru luni,trebuie să il notez undeva sa nu mai uit.
- Ce e Sasuke? Nu îți place mâncarea? * Îmi dă un pumn în umar Kiba*
- Nu,mi-am amintit că aveam un proiect pentru luni. ~Sasuke~
- Da mă! Mersi Sasuke că mi-ai amintit poate stăteam iar în detenție. ~Shikamaru~
- Băieți eu plec,e destul de traziu. ~Sasuke~
- Cum adică? Este doar ora 21:13. ~Naruto~
- O ia razna de la oboseala? E 3 dimineata,vezi că fusul tau orar e in urma cu aproape 6 ore. ~Sasuke~
CITEȘTI
Iubirea intrece meseria?
FanfictionSa fi agent secret în C.I.A nu este o meserie ușoară, sunt Sasuke Uchiha am 18 ani și de curând am intrat în grup.Nu e ceva nou pentru mine deoarece Itachi,unul dintre frații mei m-a învățat de mic cum sa mânuiesc cuțitul,sabia,chiar și pusca. Acest...