Secretul ei

229 28 17
                                    

Eram în parcare urmând să intru eu în mașină dar Neji îmi închide ușa în nas, ce are asta?

-Ce ai? Deschide ușa ca sa intru. ~Sasuke~
- Sasuke,noi mergem la sediu. Ai grija de Kira. ~Neji~
- De ce? Acum serios,ce naiba sa pateasca e agent în C.I.A și F.B.I. ~Sasuke~
- Poate,dar tot fata e. Și trebuie să ne comportam ca atare. ~Sai~
- Și acum ce vreți să spuneți? Că trebuie să mă duc după ea,sa o caut, să o iau de mana și să o conduc până acasă? ~Sasuke~
- Vezi că ai înțeles? Nu e așa greu. ~Neji~
- Sunteți idioți. -_- ~Sasuke~

Sai pornește mașina și se face nevăzut pe strada întunecată. Oftez și îmi bag mâinile în buzunar,unde ar trebuii sa o caut acum? Frate are 18 ani,face ce vrea. Mă simpt prost că trebuie să o caut și să o urmăresc daca e cazul. Intru din nou în club încercând să trec de mulțime. Am ajuns lângă bar și o caut cu vederea pe bruneta,simpt o mana pe umărul meu și mă întorc repede. Era ea cu o față oarecum...o combinație între tristete și aroganta.

- Ce cauți aici? ~Kira~
- Neji și Sai au mers la sediu și au zis sa am grijă de tine. ~Sasuke~
- Ști că sunt majora,nu? Poți să pleci. ~Kira~
- Asta am zis și eu dar...

Am fost întrerupt de un bărbat de 30 de ani și prietenii lui. Ce naiba de matahala e și asta?

- Mai Kira,ești chiar tu. Demult nu te-am mai vazut. Nici pe tine nici pe fratele tău. ~Barbat~
- Shisui nu are nici o legătură cu asta,așa că nu-l baga și pe el în probleme Zabuza. Dacă tata vrea să mă vadă suferind este problema mea și a lui. ~Kira~
- Razi de mine? Sunt angajat de el sa te urmăresc și să-ți fac viața amara cu oricine ai sta. Apropo cine e băiatul de lângă tine? ~Zabuza~

Cred că vorbește despre mine, și apropo de ce ar vrea tatăl ei să sufere,adică e tatăl ei cine ar vrea să își facă copilul sa sufere? Totul este cu semne de întrebare,ce secrete are Kira? Și în ce belele s-a băgat? Vreau săi răspuns tipului dar Kira se baga înaintea mea.

- Nu il cunosc! El...el..el m-a întrebat cât e ceasul. ~Kira~
- Sau poate a vrut să-și facă lipeala, in fine este ora 23:22 băiete. Acum scuzane trebuie sa plecam. ~Zabuza~

De ce se baga Kira și răspunde în numele meu? Ce intenții are? Acel bărbat sau mai bine zis Zabuza o prinde de mana și o strânge tragand-o după el. De ce nu se apară? De ce și-a schimbat total atitudinea? De ce se comportă așa? Capul meu e plin cu semne de întrebare,când mi-am revenit la realitate văzând că un prieten de a lui Zabuza ii da o palma peste fata Kirei. Ok ajunge,am văzut prea multe. Mi-am scuturat capul apoi m-am apropiat de Zabuza tragandu-i un pumn in fata,acesta picând pe jos. Am luat-o de mana pe Kira și am început să alergăm prin mulțime până am ajuns afară lângă un parc nu departe de club. Ne oprim lângă o banca și ne tragem sufletul.

- De ce m-ai ajutat? ~Kira~
- Cum sa nu te ajut? Ești colega mea de echipa. Cine erau băieții ăia? ~Sasuke~

Ofteaza și se duce pe banca asezanduse,își lăsă capul pe spate lăsând câteva șuvițe in adierea vântului. Câteva minute am stat amândoi în liniște la lumina lunii.

- Ți-am spus că Shisui e fratele meu vitreg. Mama mea m-a dat la adopție când aveam 9 ani din cauza tatălui meu biologic care era foarte agresiv cu ea. Când am împlinit 14 ani am fost adoptată de familia lui Shisui care erau polițiști,și mi-au dat o nouă șansă să trăiesc. Când împlinisem 16 ani tatăl meu biologic m-a găsit și a zis că o să se răzbune pentru că nu am vrut sa merg cu el. De aceea Zabuza și Haku mă tot caută creeându-mi numai probleme și necazuri. Mă tot amenință că îi vor face rău lui Shisui și prietenilor mei. ~Kira~
- Kira...de ce nu ne-ai spus? Poate te ajutam cumva. ~Sasuke~
- Nu va pot implica in asta. Nici Shisui nu știe despre asta,nimeni nu trebuie. Sasuke promite-mi că nu vei spune la nimeni despre asta. E între mine și tata.~Kira~
- Promit doar cu o singura condiție. ~Sasuke~
- Și care ar fi aia? ~Kira~
- Dacă te mai stresează ceva sau ai nevoie de ajutor sa îmi spui. ~Sasuke~
- Dar... ~Kira~
- Fara "Dar" ~Sasuke~
- Bine îți promit că o să vin la tine când o sa am nevoie de cineva. ~Kira~
- Ok, tatăl tău biologic cu ce se ocupa? ~Sasuke~
- Droguri,arme negre, transport de marfa vie. Cam așa ceva. E un nemernic și știu bine asta. ~Kira~

M-a lăsat uimit,copilăria ei nu a fost deloc frumoasa cum poate le au alte fete. Când eram eu mic mă jucam mai mereu cu Itachi de-a "Hotul și polițistul" in curtea din spate a casei pe când părinții nostrii se amuzau pe seama noastră. Dar ea? Ea niciodată nu a simptit afecțiunea cuiva sau fericirea. S-a maturizat la o vârstă fragedă când și-a dat seama cât de grea este viața și lumea asta. Chiar daca nu se înțelege bine cu fratele ei vitreg ii i-a apărarea fara ca el să știe,își face griji și lupta pentru el. Sta singura și își plânge de milă doar ca nimeni sa nu fie rănit din cauza ei. Mă ridic de pe banca și o îmbrățișez, merita deoarece tine prea mult în ea. Deodată ii simpt lacrimile calde care cădeau pe tricoul meu alb.

Iubirea intrece meseria?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum