Primul indiciu

219 33 22
                                    

Stăm în club de aproximativ 2 ore și nicio mișcare,stau pe canapeaua din partea stângă uitandu-ma  după Hidan și Kazuku sau după prietenii lor. Oftez și îmi mut privirea până am zarit-o pe Kira aproape de un bărbat de vreo 26 de ani,hmmm ori se da la el ori caută informații una din două. Lângă mine de așeză doua fete destul de frumoase și atrăgătoare.

- Hei cum te numești? ~?~
- Mă numesc Kevin,pe tine frumoas-o? ~Sasuke~
- Frumos nume,eu sunt Karin iar ea e prietena mea cea mai buna Mei. Te droghezi? ~Karin~
- Incantat, câteodată. ~Sasuke~
- Ai chef de iarba? Știu un loc bun in care nu ne poate găsii nimeni.  ~Karin~
- Sigur,cat e un gram? ~Sasuke~
- Depinde Kevin,dar că ești drăguț fac eu cinste. ~Karin~
- Mersi mult. ~Sasuke~

Mă ridic de pe canapea urmandule pe fete,este prima pista pe care pot merge ca să aflu despre Hidan și Kazuku. Se pare ca Kira și bărbatul acela au plecat,probabil la bar. Urmez roșcată și blonda coborând niște scări înguste și întunecoase,roscata deschide o ușă și intrăm înăuntru. Nu prea e mare lucru,niste canapele din piele neagra câteva mese de biliard si mult fum de țigară și muzică data la maxim.

- Sui ce dracu faci cu fata aia? Las-o putin,avem un client. ~Mei~
- Mereu mă exasperati,de parcă nu puteți și singure. ~Sui~

După ce am analizat încăperea o vad din nou pe Kira în brațele acelui barbat sau cum am auzit Sui. Mă privește cu o privire destul de rece și se pune pe canapea.

- I-a zi frate cat vrei. Ști mă cam grăbesc păpusa asta nu se găsește așa usor.~Sui~
- 3 grame de canabis. ~Sasuke~
- Hmmm..cam mult,face 30€. ~Sui~
- Îi fac eu cinste,de data asta. ~Karin~
- Ai prea multi bani și nu ști cu sa ii cheltuiești,sau? ~Sui~
- Cum ai zis,nici un băiat că el nu se găsește așa ușor. ~Karin~
- Deci ți s-a pus pata pe el? ~Mei~

Eram asezat pe canapea lângă Kira cu un pahar de băutură,m-am înecat când am auzit vorbele roșcatei.

- Ușor că mori asa. ~Kira~
- Deja începe să mă enerveze. ~Sasuke~
- Știu cum e,cu greu mă abțin să nu il pocnesc pe Sui. ~Kira~
- Cum l-ai cunoscut? ~Sasuke~
- L-am auzit că vorbea cu Kazuku la telefon și m-am dat la el. A fost ușor să-i atrag atenția asupra mea. ~Kira~
- Îmi dau seama. ~Sasuke~
- Poftim Kevin. Acum scuze trebuie să mergem la șeful nostru. ~Sui~

Îmi aruncă pliculețele apoi își ia geaca pe ea,Kira se ridica de pe canapea și încearcă să-l convingă să o ia și pe ea. Aceasta se enervează și îi trage o palma picand pe jos,am mers spre ea și o dara de sânge se scurgea din buza ei. Se ridica pe coate și îi pune o piedica lui Sui picand cu capul in masa de biliard. Cred că si-au dat seama despre noi și au luat-o la fugă, ne ridicăm amândoi și îi urmărim prin mulțime. Kira o i-a înaintea mea și eu i-am chemat și pe ceilalți.

- Unde sunt?? ~Neji~
- Nu e timp de stat,Kira îi urmareste. Sa ne grăbim.

Suntem în spatele lor și am ajuns pe acoperișul clubului unde erau o mulțime de mașini parcate. Sui și cele două fete sar pe mașini alergând în continuare,asta e parkour ce fac deobicei cu Neji in timpul liber. Sare și Kira peste mașini urmarindui în continuare.

- Eu vă aștept jos in partea din fata ii prindem intre cele două clădiri. ~Sai~
- Bine! Hai Sasuke,e ca antrenamentul nostru de parkour. ~Neji~

Mai puțin și ne apropiem de marginea clădirea unde Sai aștepta jos pe scările de evacuare. Kira era pe aproape să il prindă pe Sui de bluga dar acesta s-a ferit și a sărit pe clădirea cealalta. Oau sunt foarte buni trebuie să recunosc,ne oprim din alergat uitandune după Kira. Unde poate fi?

- Kira? Unde ești? ~Sasuke~
- Aici! ~Kira~

Ne apropiem de marginea clădirii unde am vazut-o tinandu-se de un fier care nu era prea rezistent. M-am pus pe burta și i-am întins mana,mă prinde apoi o ridic pe acoperiș răsuflă greu și era toată transpirată.

- Fuck! Au scăpat! Cum ii mai găsim?? ~Neji~
- O să mai găsim o portunitate de ai găsii. Dar ceea ce contează e că suntem toți bine. ~Sasuke~
- Băieți! Sunteți bine? I-am văzut pe aia cum au sărit de pe clădire. Sunt nebuni! ~Sai~
- Pare interesant,un adversar pe măsură și știe și parkour de strada. ~Kira~
- Apropo de unde ști să faci parkour? ~Neji~
- De la fratele meu,mergem în fiecare zi la porturile părăsite sa ne antrenam. ~Kira~
- Sunteți amândoi dubioși. ~Sai~
- Și acum ce ne facem? Așteptăm un alt indiciu de la ei? ~Neji~
- Pai când l-am prins de hanorac am putut să-i iau telefonul. ~Kira~
- Serios? Dar cum? De asta ai picat? ~Sasuke~
- Da... ~Kira~
- Ești foarte tare! Sa mergem la sediu și să le dăm telefonul. ~Sai~
- Mergeți voi,eu o să vin puțin mai târziu. ~Kira.
- Daca tu zici,ai grija sa nu fi violata. ~Sasuke~
- Îmi ți morală ca Shisui? -_- pot să-mi port și singura de grija,fara ajutorul tau.

Iubirea intrece meseria?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum