Plecarea

226 27 42
                                    

Am rămas plăcut surprins când am vazut-o in geam pe Kira. Cred că se cearta din nou cu Shisui deoarece aruncă chestii, oarecum am zâmbit apoi m-am pus în pat culcandu-ma.

Dimineața:

- Trezestete Sasuke trebuie să mergem la sediu. ~Madara~
- Azi am școală,nu merg la sediu. ~Sasuke~
- Nu zău? Școala e și mâine și poimâine și tot restul anului. Plus ce e mai important? Școala la care ai învățat materiile deja ca sa iei examenul C.I.A  sau misiunea sa ii prinzi pe Hidan și Kazuku?~Madara~
-Tst! Urăsc când ai dreptate,am sa cobor jos in 10 minute. ~Sasuke~

Madara rânjește și mă împinge cu piciorul,eu căzând din pat. Câteodată îmi vine să il dau chiar și pentru un iepure. M-am dus la baie facandu-mi un dus foarte scurt apoi imbracandu-ma intr-un tricou verde și blugi negri. Am deschis ușor geamul uitandu-ma daca e cineva,sa o creadă el că o să merg la sediu cu el mi-au ajuns melodiile lui din mașina. După ce am sărit geamul am luat-o la fugă,din spate l-am auzit pe Madara și Itachi care mă strigau. Pe drum m-am întâlnit cu Neji,Naruto
Sai și Kiba.

- Deci cum a fost cu Kira după ce am plecat? ~Neji~
- Da,ai mai aflat cate ceva despre ea? ~Sai~
- Ușor băieți,nu s-a întâmplat nimic între mine și Kira. Am stat și am vorbit. ~Sasuke~
- Ce plictisitor ești. În locul tau as fi acționat. ~Kiba~
- Mda,hai sa schimbam subiectul. ~Sasuke~

Am intrat în clădire la parter sa ne pregătim încălzirea,dar vocea a doi sempai ne fac să întoarcem capul.

- Kira! Stai! Trebuie sa te duci! ~Gay~
- Accept misiunea cu plăcere,dar nu cu hainele alea! ~Kira~
- Băieți prindeti-o! ~Yamato~

Naruto a prins-o de brat iar Gay cu Yamato au răsuflat ușurați. Oare ce s-a întâmplat?

- Mersi băieți. Kira nu trebuia sa fugi asa prin tot sediul. ~Gay~
- Acum că suntem toți trebuie să vă zic ceva. Am primit de la directorul sediului niste documente cu locația exactă a grupului de traficanți de droguri. Cum Kakashi e plecat cu Obito intr-o misiune în Brazilia,eu am sa va fiu sempaiul vostru. ~Yamato~
- Naruto Uzumaki, Sasuke Uchiha, Neji Hyuga, Kiba Inuzuka,Kira Yuna și Sai ați fost aleși pentru aceasta misiune. Maine la ora 9 să fiți în fața sediului pentru a pleca in Los Angeles. ~Gay~
- Câteva ajutoare va vor lua masuri pentru hainele pe care le veți purta în timpul misiunii. Orice s-ar intampla nu aveți voie sa vă spuneți adevarata identitate sau pentru cine lucrați. Atât pentru azi,ne vedem mâine. ~Yamato~

Yamato Tenzo este un agent care nu prea este văzut prin sediu, deoarece este foarte des plecat în misiuni. A fost sempaiul lui Naruto câteva săptămâni și pot zice că a rămas cu traume. De ce? Nici eu nu știu răspunsul la această întrebare.

După două ore la care m-am plictisit extrem de mult,toti am fost gata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După două ore la care m-am plictisit extrem de mult,toti am fost gata. Analizez puțin situația iar identitatea mea falsă era un afemeiat care cucerește orice fata. Numele meu fals este Jack.

Iubirea intrece meseria?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum