Noapte neobișnuită

190 25 16
                                    

Am stat îmbrățișați minute bune,am vrut sa-i dau drumul dar ea înca mă ținea de după gat. Mi-am ridicat mâinile și o țineam de talie,parfumul ei mă învăluia,era unul dulce ce ar relaxa pe oricine.

- Mersi Sasuke,mă simpt mai bine acum. ~Kira~
- Cu plăcere,voi fi mereu lângă tine. ~Sasuke~

Și-a șters repede lacrimile și mi-a dat drumul. Ochii ei verzui ii sclipeau in lumina lunii apoi mi-a schițat un zâmbet cald.

- Pai e cam tarziu,eu mă duc acasă. Mersi încă odată pentru că m-ai ajutat să scap de Zabuza și Haku,și pentru că m-ai ascultat. ~Kira~
- Cu plăcere,vrei sa te duc eu? ~Sasuke~
- Nu,e ok. Mă descurc și singura. ~Kira~
- Ok,să ai grijă. Noapte buna Kira. ~Sasuke~
- Noapte buna,Sasuke. ~Kira~

Am stat în mijolc de trotuar până s-a făcut nevăzută în întunericul de afară. Mi-am băgat mâinile în buzunar și am luat-o și eu spre casa. În seara asta am putut afla câteva chestii despre Kira care nu sunt in dosarul ei. Da m-am uitat in dosarul ei să aflu cate ceva, doar nu credeți că pot sa am încredere în oricine care vine in echipa. Am ajuns acasa unde m-am descălțat și am mers spre camera mea.

- Huh,Sasuke ai ajuns? ~Madara~
- Da. ~Sasuke~
- Și cum a fost prima misiune? ~Itachi~
- Hei Itachi,nu știam că ești aici. Totul a fost ok. ~Sasuke~
- Da....nu o să stau mult. Dis de dimineața am sa plec intr-o misiune. Mă bucur Sasuke că totul a decurs bine. ~Itachi~
- Cum s-a descurcat fata noua? ~Madara~
- O cheamă Kira,și a fost ok. Era să-i prindem dar a sărit de pe o clădire. ~Sasuke~
- Sunt nebuni,cum să sară de pe o clădire? Și acum ce o să faceți dacă au scăpat? ~Madara~
- Pai Kira era să prindă unu dar i-a luat doar telefonul. ~Sasuke~
- Asta e foarte bine,putem să intrăm în baza de date când au fost trimise mesajele și apelurile cu locație exacte. ~Madara~
- Nu m-am gândit la asta. În fine Neji și Sai s-au dus la sediu. ~Sasuke~
- Și tu ai rămas singur în club? Ai mai aflat ceva? ~Itachi~
- Nu,nu am stat singur. Era și Kira. ~Sasuke~
- Opa,tu cu Kira în club. Ce ați facut?
~Madara~
- Îmi este doar colega de echipă,și ne-am vorbit cat de cat despre noi. Acum scuze eu merg in camera mea să mă odihnesc. ~Sasuke~
- Noapte buna. ~Itachi~
- Să o visezi pe Kira!! ~Madara~
- Nu am de ce. ~Sasuke~

Ajung în camera mea unde mă dezbrac de pantaloni și tricou. Inca ii simpt parfumul ei dulce,pun tricoul pe un spătar de scaun și am intrat în baie facandu-mi un dus lung. Când am ieșit aveam un prosop legat în jurul taliei și unul pe cap ca să-mi usuc părul,m-am oprit în fața geamului și mă uitam la stele. În noaptea asta străluceau destul de frumos,îmi mut privirea spre o casa destul de liniștită. Acolo trăia cândva un bătrânel care se juca cu mine când eram mic. Era foarte de treabă și iubea copii de aceea părinții au avut încredere în el,când erau plecați în misiuni sau delegații mă lăsau cu el. Dar bătrânul s-a stins acum mult timp iar casa era părăsită. După ce îmi usuc părul am observat doua lumini la etaj din casa bătrânelului. Ciudat,îmi iau un tricou și o pereche de pantaloni de trening și mă duc din nou la geam. Mă uitam foarte atent la orice detaliu,in camera din dreapta s-a văzut o umbra. Am rămas uimit când am văzut....

Iubirea intrece meseria?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum