Berbec
Este cunoscuta ca zodia care se bucura la maximum de viata. Nu ascunde nimic si isi manifesta emotiile vulcanic. Nu se teme sa se lase purtata pe culmile entuziasmului, iar, cand este ranita, are grija ca acest aspect sa fie evident.
Rac
Fiind printre cele mai empatice zodii, femeile nascute in zodia sunt tipul de prietene care stiu exact ce si cand sa-ti spuna ca sa te simti mai bine. Daca ai nevoie de un umar pe care sa plangi, Racii au cele mai bune recomandari la acest capitol.
Fecioara
Desi se erijeaza in sufletul petrecerii si par sa treaca peste fiecare problema, oricat ar fi de grava, cu un „meh!", Fecioara este cea mai introspecta zodie. Ar vrea sa rezolve totul de una singura si sa nu incarce pe ceilalti cu emotiile ei. Timiditatea o caracterizeaza din plin, asa ca nu ar strica sa incerci sa treci, din cand in cand, de masca pe care o afiseaza.
Scorpion
Nu poti vorbi de oameni pasionali fara sa amintesti de Scorpioni. Pentru ei, pasiunile devin obsesii si se dedica din plin fiecarui lucru care ii atrage. Si chiar nu-ti doresti sa-i calci pe coada vreodata, deoarece agresivitatea expresiva este una dintre caracteristicile lor principale.
Sagetator
Inca nu s-a descoperit cine a inventat optimismul pe Pamant, dar cu siguranta era un . Paharele lor sunt mereu pe jumatate pline, si au o intoleranta fizica la drame. De asemenea, pentru a-si pastra nimbul pozitivismului, Sagetatorii depun eforturi considerabile incercand sa multumeasca pe toata lumea, deoarece nu le sta in fire sa raneasca pe cineva.
Pesti
Ai intalnit genul acela de persoane care intuiesc mereu starea prin care treci, si ar face orice ca sa te ajute? Ei bine, vorbim despre . Desi sunt acolo oricand si pentru oricine, Pestii tind sa aiba incredere oarba in cei din jurul lor, ceea ce le tine viata racordata la un rezervor de dezamagiri.
CITEȘTI
Zodiac amuzant
RandomIn aceasta carte o sa scriu multe lucruri adevarate/nascocite dar amuzante despre zodii.Sper sa va placa!