Zodiile si casa bantuita

603 23 16
                                    

Exista o casa (meh) bantuita.Zodiile erau impartite in doua grupe pentru ca unii nu se suportau...Prima grupa din care facea parte varsatorul,berbecul,racul,balanta,scorpionul si fecioara.Iar a doua grupa faceau parte pestele,capricornul,sagetatorul,taurul,gemenii si leul.Grupele erau adverse.Nu se suportau.Dar toti erau in casa bantuita...toti erau inchisi intr-o camera,pe berbec nu il deranja nimic pentru ca era cu viata lui(varsatorul) si era foarte chill in legatura cu tot ce se intampla acolo.In rest,toti se agita si injura si se bateau si etc...toti s-au potolit intr-un final,era complet liniste,nu se auzea nici musca...si alia le era frica sa faca vreun zgomot.Cand...deodata...se auzise o bubuitura la subsolul casei.Nimeni nu avea curaj sa se duca sa vada ce se intampla.Unii adormisera iar varsatorul cu berbecul se pupau...ei nu aveau niciun gret.Mda...dupa scurt timp...iar s-a auzit acea bubuitura.Toti s-au ascuns...unii sub pat,altii sub dulap,chiar si in dulap...s-au ascuns cum au putut chiar daca erau inghesuiti in ultimul hal.Apoi a trecut ceva alb pe la fereastra geamului...toti tremurau de frica si se gandeau cum ar fi inmormantarea lor..isi faceau planuri..varsatorul zicea ca daca o sa aiba pahare de plastic o sa se ridice din morti si o sa-i bantuie pe toti,leul zicea ca o sa fie ingropat unde e si bunicul lui,pestele zicea ca el vrea sa aiba mai multe bomboane pe coliva,racul spunea ca vrea sa fie ingropat cu toti prietenii lui imaginari si cu toate animalele de plus si toti isi faceau planuri si toti au inceput sa vorbeasca si au iesit.Au uitat complet totul...Au spart usa si s-au dus acasa..dar nimeni nu stie cine a provocat bubuiutura aia.

Voi cine credeti ca era?? 

Zodiac amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum