Zodiile care se indragostesc cel mai repede: Pestii
Daca te-ai nascut sub semnul , esti o romantica incurabila, asta este clar! Toti idealizam persoana de care ne-am indragostit, insa tu o faci exagerat si ramai cu aceasta imagine ideala in cap pentru mult timp. Acest lucru poate fi, deopotriva, atat pozitiv, cat si negativ. Pestii iubesc... iubirea. Le place sentimentul pe care il au atunci cand sunt indragostiti si nu le trebuie mult pentru a se lasa cuceriti de persoana care le place.
Zodiile care se indragostesc cel mai repede: Racul
Si Racul este un semn astral deosebit de romantic si de afectuos. Racul se indragosteste in doi timpi si trei miscari, iar atunci cand o face, o face profund. Dragostea pe care o dezvolta pentru persoana iubita este una puternica si care nu se va clinti cu una, cu doua. Asta pentru ca este un semn astral care nu suporta relatiile superficiale. Racul are, de asemenea, si o intuitie foarte buna, asa ca persoana de care se indragosteste nu il va dezamagi.
Zodiile care se indragostesc cel mai repede: Balanta
Balanta are o incredere in ea foarte, foarte atractiva. Balanta este una dintre zodiile care se indragostesc cel mai repede, insa la fel de repede se indragostesc si ceilalti de ea. Putini sunt cei care pot sa reziste farmecului unei Balante. Balanta este, de asemenea, o incurabila: adora gesturile mici de dragoste si dovezile de iubire care o iau prin surprindere. Cu toate acestea, Balanta nu leaga relatii atat de statornice precum Racul: nativii Balanta sunt cunoscuti pentru faptul ca se plictisesc repede si ca nu ezita in a trece imediat la o noua cucerire.
CITEȘTI
Zodiac amuzant
RastgeleIn aceasta carte o sa scriu multe lucruri adevarate/nascocite dar amuzante despre zodii.Sper sa va placa!