Berbec Esti, de obicei, de statura mijlocie. Corpul poate fi plapand sau atletic, dar în orice caz: viguros, nervos, osos. Ai figura ovala, pometii usor proeminenti. Parul închis la culoare, negru sau roscat, sprancenele stufoase, privirea patrunzatoare.
Taur Ai un corp în general greoi, chiar gras. Ochii mari, negri, nasul si gura largi. Parul castaniu ori negru, cateodata cret, foarte frumos, decorativ. Unele femei în Taur au structuri subtiri si delicate – genul trestie.
Gemeni Cu exceptia unor nativi înalti (si care probabil sunt asa din cauza ascendentului), gemenii au statura mica sau mijlocie si privirea vioaie. Uneori pot fi putin îndesati. In general, au parul negru-castaniu.
Rac Au statura mijlocie, foarte rar înalta si figura palida, rotunda. Racii au trasaturi fine, par castaniu, ochi uneori mici, adesea de culoare cenusiu-albastra. Aspectul general e agreabil, dar destul de fragil, însa.
Leu Nici inalti, dar nici micuti, au talia mijlocie, dar bine facuta. si aspect solid, musculos. Fata e, de obicei, ovala, trasaturile regulate, parul castaniu. Au ochi mari si rotunzi. În general, nativii sunt persoane frumoase.
Fecioara Au statura în general mica, adesea subtire. si fata rotunda, ten usor închis. Nativii din aceasta zodie au par negru, ochi negri sau nuante apropiate.
Balanta Statura medie sau înalta si corp bine alcatuit. Balantele au figura rotunda si parul fin, brun. Ochii negri, foarte vioi. Sau foarte albastri.
Scorpion Nativii scorpion au statura mijlocie. Figura lor e de culoare închisa, in general.Parul bogat, adesea negru. Ochii lor sunt caprui sau negri.Sagetator In general, au statura mare si impunatoare. ii caracterizeaza figura ovala, tenul curat, fruntea înalta. Ochii lor sunt adesea cenusii, iar nasul mare. Frumusetea, atunci cand exista, e rece.
Capricorn Au statura mijlocie, rar foarte înalta, mult mai adesea marunta. Figura e prelunga, iar tenul închis, mat. Au ochi mici si privire patrunzatoare, nas ascutit, par negru, galbui sau roscat.
Varsator Nativii au statura mijlocie ori înalta, corpul bine proportionat, figura prelunga, cu un ten foarte curat. Pot fi uneori foarte atragatori.
Pesti De statura mijlocie si constitutie slaba si bolnavicioasa. Pestii au fata larga, tenul palid si mat, parul castaniu, ochii cenusii si privire rece. Par putin somnorosi.
CITEȘTI
Zodiac amuzant
De TodoIn aceasta carte o sa scriu multe lucruri adevarate/nascocite dar amuzante despre zodii.Sper sa va placa!